A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Első munkanap

2009.02.23. 22:02 Milu75

Peti ma kezdett az új munkahelyén. :) Enyhe izgalommal ébredtünk, majd minden ment a maga útján, annak rendje, módja szerint. Állatka manók semmit sem vettek észre az egészből, csak hogy picit hamarabb ébredtünk. Volt idő még a reggelire és egy gyors kávéra is. Aztán felöltöztünk és végre láthattam Petit csinosan. Tegnap már ömlengtem egy sort, de ma is el kell mondjam, hogy nagyon jól áll neki az ing. Az utóbbi években ugye csak a farmer és póló volt a jellemző, ami mától megváltozik...
Aztán elindultunk. Megint csak irdatlan hóesésre ébredtünk, szóval cipőváltás következett. A kocsival sikeresen kiálltunk, hiszen már az értékek leolvasásánál lesöpörte a havat Peti a kapu sínről, hogy most semmiképp ne legyen ezzel gondunk. A ferihegyi úton megint csak torlódás volt, de még elviselhető. Annyira eltelt az idő, hogy éppen csak beértünk időben.
Peti először a központi irodába ment, ahol a papírmunkákat intézték, majd átutazott a kihelyezett irodába, ahol dolgozni fog nap, mint nap. Hogy milyen volt a munka, azt egy férfiból bizony elég nehéz kihúzni. :) A lényeg, hogy mint minden első nap, fura volt neki, rengeteg információt kapott és itthon fáradtan dőlt az ágyba! Sokat kell majd tanulnia, de szerinte menni fog a dolog. A kollégák kedvesek, szimpatikusak... Szerintem ez elég jó kezdetnek! :)

Az Én napom ehhez képest eseménytelen volt. Kivétel, hogy belefutottam egy angol telefonba. Húúú, de régen beszéltem angolul, nem is jöttek azok a fránya szavak. Mindenesetre mindent értettem és hebegve még válaszolni is tudtam... 
Aztán van itt még egy Kivétel: Még napközben kaptam ugyanis egy sms-t, hogy mehetek a telefon számhordozós nyilatkozatomért. Hurrá, akkor mégsem kellett ehhez 2 nap! így munka után el is mentem megint a közelebbi bevásárló centerbe és elintéztem a dolgokat. Megkaptam a papírt, amivel átsétáltam az új szolgáltatóhoz. Itt nagyon kedvesen fogadtak, még teával vagy kávéval is kínáltak. Aztán szólítottak a pulthoz és megírtuk a szerződést. A lényeg, hogy kaptam egy sim kártyát és egy behatárolt időt (Szombat délelőtt), amikor majd megtörténik a szolgáltató váltás. Na ekkor kell majd behelyeznem az új sim kártyát és innentől kezdve él az új előfizetés. Innen nézve ez egészen egyszerű. Ha nem lett volna előtte ennyi utánajárás, akkor mindenkinek ajánlanám. Bár ugye ahogy Peti mondta, a volt szolgáltató volt a problémásabb: Na nehogy már megkönnyítsék a dolgomat, mikor épp otthagyom őket! Van benne némi igazság...

Állatkákról pedig néhány gyors fotó:
Reggel Süti nem nagyon akarta elhinni, hogy elmegyünk.
Nem értette, miért nem maradhat a fotelban, miért kell a helyére mennie? 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iker cicók viszont remekül szórakoztak.
Apa másodjára kikészített cipője náluk is sikert aratott:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Többiekről esti képek: Zeusz a mindig nyugodt! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vilmos: "Majd Én segítek blogot írni!" :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Este a kanapén: fáradtan...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Prémium kép: A végre lenyugodott Vilmos!

3 komment

Címkék: telefon kutya angol macska süti lola ábel zeusz munkahely masni vili számhordozás

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr91961928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sziasztok Andi vagyok Foltos és Artúr gazdija. Küldtem nektek emailt de hibaüzenetet kapok vissza.

Üdv Andi
@silvernight: Szia!
Küldtem Én is egy mailt, hátha...
Nagyon várjuk a híreket. :) Ha mégsem megy, akkor küldök egy másik címet.
Milu
Sok sikert az új helyen Peti!
(Öcsém is Peti ám!) ;)
süti beállítások módosítása