A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Sztorik

2009.03.05. 20:48 Milu75

3 rövid sztori:
Reggel elindultunk munkába. Borongós, hűvös idő volt, de már megmutatta magát a tavasz, így sokan bicajra pattantak... Helyszín:körforgalom, aminek a bejáratánál zebra és bicikli út is található. Mi elöl, egy időben értünk oda egy biciklissel, így Peti megállt, szépen megvárta, míg a szembejövők is méltóztatnak megállni, majd átengedtük a bicajost. Na de a történet azért nem ennyire egyszerű, ugyanis eme kb. 10 másodperc már bőven elegendő volt ahhoz, hogy a mögöttünk ácsorgó bunkó autós rátenyereljen a dudájára és teljes erőből, egyfolytában kürtöljön. Érdekes módon egyikünk sem lett ideges, pedig jellemző ránk. Talán még nagyon reggel volt és kipihenten, higgadtan tudtuk kezelni a helyzetet. Én nem értem, mi volt annyira sietős a bunkókának, semmivel nem jött le hamarabb a gyorsforgalmiról előttünk, mint Mi... Ugyanis a ferihegyi úton megelőzött minket, közben persze jóóól végigmérte az autót és benne minket. Azért az Én pillantásomat sem kellett félteni, igyekeztem lenézést sugallni vele! :D

A második sztori eme bunkóságnak az ellentéte: A metrón ugyanis leült velünk szemben 2 fiatal, gondolom éppen suliba igyekeztek. Jóól elterpeszkedtek, de ez még hagyján. Tisztára az volt az érzésem, hogy a bunkó tapasztalásaink fognak folytatódni, míg fel nem szállt egy idős asszony rettentő sok csomaggal. Az egyik fiú szó nélkül, egy szempillantás alatt pattant fel és adta át a helyét a néninek. Én meg csak lestem, mostanában sajnos nem ilyeneket tapasztaltam. És ez még mind semmi, mert mikor a néni leszállt, az ülve maradt fiú kérte társát, hogy üljön vissza. Mire Ő kioktatta, hogy előbb meg kell bizonyosodnia róla, nem akar-e más leülni. Szintén csak ámultam. Egy jól nevelt fiatal! :)

A harmadik sztori már nem ennyire érdekes. Szépen autóztam hazafelé, siettem a manókhoz... Hazaértem, illetve csak a kis utcánkba, mikor is látom, hogy egy autó elállta a garázskapu bejáratunkat. Hiába egyeztünk meg, hogy ezen a kis utcán senki sem parkol, pontosan azért, mert akadályozza a másikat a kapu ráfordulásánál... :( Mivel kint tombolt a rossz idő és vele együtt a szakadó eső, most Én is a dudára tenyereltem rá. Ok, néha csak szaggatottan, de addig dudáltam, míg ki nem jött valaki és el nem állt az autóval. Elegem van már abból, hogy valamit megbeszélünk, le is írjuk, megegyezünk és ezek után mégis arra jövök haza, hogy nekem kéne elnézéseket kérni, hogy beálljak a saját garázsomba. Na neeeeem!!!!!! 

Itthon pedig a Boldogságos állatsereglet fogadott. Csak engem, ugyanis Peti ma megint bulizik... Majd megyek érte, ma tuti hazajön, nem úgy, mint a múltkor! :)
Mivel kint zuhog az eső, a kutyók sem voltak kint sokáig. Bent pedig mindenki feltűnően csendben van és csak pihennek. Hát mit csinálhatnak ezek a manók itthon egész nap, míg nem vagyunk itthon??? Tán buliznak, hogy most ennyire fáradtak??? Bevallom Sütinél még aggódom is. Én úgy hallottam, hogy nem létezik Beagle, aki felnőtt korára lenyugodna. Biztos nem Süti lenne a kivétel... Mikor bent van a házban, csak fekszik egyik helyről a másikra és kuporodik, alszik... Pedig már nem tüzel, amire esetleg lehetne fogni. Mindenesetre most megfigyelem, bár egész este a lábamon fekszik. Hétvégén pedig elgondolkodom az orvoson! Amúgy is megyünk a többiekkel...

Csak egy gyors körkép, mindenkiről:
Cicók az asztalon...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kutyók lent... Bár Masni inkább feljönne szerintem! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Süti pedig melegíti a lábamat! :) Édesem...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Prémium: Ez a kép magáért beszél. :D

1 komment · 1 trackback

Címkék: kutya autó macska süti sztori lola ábel fiatalság zeusz udvariasság masni bunkóság vili

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr37984021

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: situs bola 88 2018.11.21. 02:46:56

Adderall generic names 2011 - syicehg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az első sztorihoz: jól tette Peti, hogy megállt a körforgalomban. A harmadik sztorihoz: úgy kell neked mögé parkolni, hogy ne tudjon elmenni, aztán majd ő könyöröghet, ha indulni akar.
süti beállítások módosítása