A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Zsúfolt klimax...

2009.03.11. 21:26 Milu75

Hol is kezdjem? Részemről ritka sz@r volt a mai nap. Bár ha összességében nézem, akkor nem is... Csak most van ilyen letargiás hangulatom és ez rányomja a bélyegét a napra. De nem engedem!!! Menjünk csak szépen sorjában:
Reggel korán ébredés, majd a szokásos. Aztán elvittük a kisautót a szervizbe, ahol szembesültünk a ténnyel, hogy kedvenc autókánk már nem olyan fiatal. Na nem is gondoltuk ezt másként, hiszen a 90.000km-es átvizsgálásra vittük, csak azért mégis! Nem volt vele sok problémánk eddig és reméljük, ez így is marad. Ehhez viszont az kellet pl ma is, hogy a szervizben hagyjunk egy csomó pénzt. Iszonyat sok mindent kellett cserélni, beállítani, a zöldkártyát megújítani, stb... De hát ha kell, hát kell!!! 

Aztán Peti dolgozni ment, Én pedig a szuris dokihoz, hogy megkapjam a 4. dózist ebből a remek hormon injekcióból. Remeknek tényleg remek: és a mai ultrahang vizsgálaton még az is kiderült, hogy nagyon sikeres. Minden nagyon szép odabent! Szó sincs semmiféle visszanövésről, minden a legnagyobb rendben van!!! :) Ettől pár percig, talán óráig is a fellegekben jártam. Kicsit azért rettegtem a legrosszabbtól, de már nem félek. Tényleg csak a jóra koncentrálok. A szuri másik hatásának már kevésbé örülök. Tudom, hogy azt írtam, nem panaszkodom, de a mai napom már-már gyötrelem volt! És ez szinte minden nap fokozódik... :( Ingerült vagyok, ideges, türelmetlen, baromi érzékeny és nem is tudom... minden ok nélkül hisztis. Fáj a fejem és fáradt is vagyok. És igen: a hőhullámok is megjelentek! :( Még kitartok, de nagyon nehéz. Annyira furcsa és talán félelmetes is, hogy egyik pillanatról a másikra éreztem magamban a dühöt, pedig senki nem volt körülöttem. Hogy is írjam le? Mint hogy ha valaki nagyon, de nagyon felmérgesített volna és azt érzem, csak toporzékolással tudom levezetni. De ez az érzés egyszer csak jön, minden előzmény nélkül. Mikor Peti ma hazajött a nyakába ugrottam és sírtam. Talán akkor kijött és megnyugodtam... Ő meg csak állt és ölelt. És megértett! :)

Na ennyit a siránkozásból!!! :) Szuri után még beugrottam egy bevásárló centerbe elütni az időt, míg nem szóltak rám telefonon, hogy mehetek az autókáért. Nézelődtem, kicsit vásárolgattam és zenét hallgattam. Az autó átvétele után pedig felkerekedtem és mulcsot vásároltam. Peti talált a neten egy céget, ahol olcsón lehet kapni fenyőfa kérget (vagy mit). Na ide mentem Én ma el és az eladó fiúnak köszönhetően, hazahoztam 5db 100 literes zsákot az említett anyagból. Kicsit fura szaga volt a kocsiban, de hamar megszoktam. Lehet, hogy inkább attól fáj most a fejem??? 

Na mindegy! :) Itthon pedig 2 ásitozó, nyújtózkodó kutyus üdvözölt. Valószínűleg egész nap aludhattak, mert megint teljesen tiszta volt az előszoba és rettentő sokat futkároztak a kertben délután! :) Rajtuk kívül még 4 bélpoklos macsek is körül ugrált, finom falatok reményében. Peeeersze, hogy azonnal megteltek a tányérok...
Sütinél úgy döntöttem, vége a diétának. Teljesen szuper volt a délutáni széklete, a jókedve már régen a régi, így részemről semmi nem indokolja a további diétás kosztot. Azért ma este még megkapta a maradék túrót és a répa vagy alma rágcsálást is megtartjuk még jó ideig! Ez utóbbiba Masnika is beszáll, ha kedve tartja...

Pár mai kép:
Kutyik a kertben:


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Majd este bent, a kanapén: Apa-gazdival! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Cicukáink: Ábel, a fikusz piszkáló...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Macsekok mellettem:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Hopp! Egy kis változás... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Prémium: Süti és az Ő fini rágicsája! Répa... :)

Szólj hozzá!

Címkék: kutya autó etetés macska süti répa lola ábel szerviz zeusz masni vili injekció klimax mulcs

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr32996717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása