A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Tavasz!!!

2009.03.14. 22:15 Milu75

Végre tavasz!! Végre Kert!!! :) Ma a kedvem is jobb, hogy végre sütött a napocska ezerrel!!! Kiszabadultam a kertbe és tettem-vettem.
Reggel még elég ködös volt az idő. A szokásos etetés és takarítás után vissza is bújtam az ágyba a kutyókkal. Aztán csak nem akaródzott aludni... Hát beraktam egy mosást, majd még egyet, majd porszívóztam, kint pedig egyre jobban kisütött a nap. Sietnem "kellett", hogy minél előbb kiérjek a kertbe, nehogy elszalasszam ezt a remek időjárást! :)
Először körbejártam és végignéztem a teendőket. Hát akad bőven... Ma az epret takarítottam ki. Megszabadítottam a tarackoktól, gazoktól a kis eper és málna földünket. Szerintem kibújt még egy málna tő, de ebben még nem vagyok biztos. Mindenesetre megjelöltem. Úgy történhetett a dolog, hogy anno kb. 7-8 tövet hoztunk el még a Nagyim kertjéből, de csak 2 tő maradt meg. Na most lehet, hogy rácáfol erre az egyik és 1 év föld alatt töltött pihenés után megindul a növésben. Szuper lenne, mert ez egy  nagyon finom és folyton érő fajta! :)

Kutyi manók persze kint voltak velem végig és estére jól el is fáradtak. Illetve már kora délutánra, mert akkor el kellett mennem fodrászhoz. Nagyon rám fért már... Végre megint rövid a hajam, ahelyett a szembelógós max. 5cm-es helyett! :D

Viszont utána már sajnos sötétedett, pedig folytatni akartam volna a kertezést. Ki is mentem, de már fáztam... :( Cicóim viszont nagyon örültek, hogy velük vagyok. Mintha Ők is éreznék a tavaszt és a jókedvet. Nappal sokat pihentek ugyan, de este vadóckodtak rendesen. Bevonultak a fürdőbe mindannyian és közösen támadták a szőnyeget meg a mérleget... Irtó aranyosak voltak! :)

A napunk képekben:
Reggeli takarító brigád. A segédeim:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán kert:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Masnika elég "pofátlanul" kukkolta a szomszédokat: :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Majd jött egy kicsit, és segített az epresben... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán felfedezte, hogy már nem olyan hideg a fű!? 


Süti pedig jött és ment... És szaglászott és futkosott...
Rettentő sok fontos dolga akadt! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na de a lényeg lemaradt: Az eper - előtte!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És utána! - Ugye azért van egy kis változás?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ami holnapra maradt: Manka és Simon cicáink sírja...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Délután szieszta: Majd lefolynak a fotelról... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Persze nem csak Ők! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Akiknek nem jutott fotel: :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán Loli felfedezte, hogy itt bizony napsütés van!!! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Majd Vilivel szerelmesen: :)  

 


És ha már szerelem, akkor a prémium is legyen az:
Ahogy most alszanak itt mellettem éppen... :)

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr41002582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Annyira aranyos ez a két cica így együtt.
Nálunk is jó idő volt,én is udvart takarítottam,persze Lara is segített.
süti beállítások módosítása