A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Laza szombat

2009.03.28. 21:28 Milu75

Sok mindent terveztem/terveztünk mára. Aztán kevesebb lett belőle, de így is bőven elég... :) Először is, kivittem Petit a buszhoz, mert ma csak Ő ment dolgozni. Bár mint utóbb kiderült, nem is kellett volna, mert hogy Ő még januárban nem is dolgozott a cégnél. így most majd kap egy plusz nap szabit állítólag. Kicsit ugyan hamarabb jött haza, de ez még belefér.
Szóval még gyorsan reggel izibe elmentem bevásárolni. Igazándiból csak italokat vettem, meg pár apróságot. Viszont a bevásárló kocsi csurig tele lett. Meg is jegyezte egy néni, hogy: "Kedveském, maga milyen friss!" :D Mondtam, sietni kell, itt a tavasz! ;) Aztán hogy hova lett, nem tudom... Ok, hogy melegebb a levegő, de majd elfújt a szél autóstól együtt...! Ugyanígy a kertben is, ezért nem sok kedvem volt kint dolgozni. Na nem mintha bent unatkoztam volna: takarítás, mosás, teregetés, sütés várt rám. Mindezek után azért csak kimerészkedtem a levegőre. Viszont addigra már Peti is hazajött, így együtt szorgoskodtunk tovább! :) Peti deszkákat hordott, majd locsolt, tőzeget és trágyát rakott néhány növényke alá és picit még füvesített is.  Aztán szépen meglocsolt mindent! Én pedig segédkeztem, fényképeztem, kakit szedtem, kicsit Én is locsoltam, és összeírtam a holnapi teendőket. Elkezdenénk a veteményest, ezért szeretném, hogy ha nem esne egész nap az eső...
Na így leírva és összegezve, nem is tűnik olyan lazának a mai nap. Már értem, miért vagyok kicsit fáradt. Pedig a holnapi listát nézve, nem lesz időnk lábat lógatni...

Kutyók ma nagyon élvezték a kint létet, futkároztak, hempergőztek, sokat ugattak és szomszédokkal ismerkedtek. Azt vettem észre, illetve utána gondoltam, hogy Süti és Masni olyan régen játszott együtt! Régen szinte mindennapos volt a birkózás, a huza-vona... Lehet, hogy felnőttek? És akkor most már nem is fognak majd játszani egymással??? Mindenesetre érdekes...
Cicókáink is elvoltak. Ma nagyot pihentek. Mikor dél körül ideültem a géphez egy kicsit, arra lettem figyelmes, hogy mindenki csöndben van és alszik... Ilyen lehet a ház, mikor nem vagyunk itthon! :) Bezzeg este: fergeteg party indul! :)

Sok kép van ma! :)
Először is pár kerti kép: Mindig a lupinuszt mutogatom... :D
Pedig szegény olyan gazos... :( Igyekszem, igyekszem!


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lépcső mellett is nagyon bújnak a virágok!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A ház előtt még olyan rendetlen... Ezt terveztem ma rendberakni, de annyira kemény és száraz a föld, hogy nagyon meglepődtem! Egy gazt sem tudtam kiszedni...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A lépcső mellett bújik az árnyliliom. Ha minden igaz, holnap átköltözik a másik oldalra!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kutyik mindenhol körülöttem lebzseltek. Élvezték, hogy nincs mínusz akárhány fok!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Süti és a mulcs:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Miért eszi??? :(

Masni és a fű:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Na meg a hempergés: :)


Aztán bent fáradtan... A fotelban:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kukucs! :) Masnika mindig arra néz, ahol Mi vagyunk.
Hiszen akkor ezért vannak a radar fülei!!! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Cicókák:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Délután Petivel a kertben: Deszka hordás!
Holnap ugyanis fűrészelést tervezett. Na ezért sem kéne, hogy essen az eső!!! Ugyanis kiklcsönöztünk egy benzines, motoros fűrészt és nem jönne jól, ha most ezt pénzkidobásként könyvelhetnénk...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kb. ennyit kéne feldarabolni:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ma "esti" kerti munkák: Füvesítés, igazán picike szakaszon...
Peti kapálta:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Milu gereblyézte:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Majd Peti beszórta, letaposta és belocsolta!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Na igen... Itt majd sziklakert lesz! Egyszer...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Még munkák: Tőzeg az áfonya alá, köré...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

A nap már szinte lement, de Peti még gyorsan itt is füvesít! :)
Hátul két "luk" van. Egyik a volt karácsonyfánk helye, a másik pedig a tavaly kimúlt Mocsári Ciprus hűlt helye... :( 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Én meg közben fotóztam. Ami használható:
Piszke vagy Egres vagy Köszméte... (Ki, ahogy ismeri!)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Meggyfa...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Asszem ennyi...
Na meg a prémium: A két nagyfiú egymás mellett a fotelokon... Úgy örülök, mikor együtt látom Őket. Igazából Zeuszka miatt: Annyira magányos tud néha lenni...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: kutya macska süti lola kert ábel áfonya zeusz masni vili piszke füvesítés meggyfa lupinusz mulcs árnyliliom sziklakert

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr511032009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása