A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Öröm

2009.03.29. 22:07 Milu75

Tegnap éjjel órát állítottunk. Azt mondják, ilyenkor kevesebbet alszunk... Hát Én nem vettem észre: Sőt! Még többnek is tűnt, mert a kutyák később ébredtek! :) Amúgy inkább a mai nap volt rövidebb. Kevesebb időbe kellett belesűríteni a teendőket. Amiből volt bőven!
Reggel azért nem hagyhattam ki a kutyókkal lustizást a hálóban. Nagyon régen jöhettek be... Aztán viszont elindult a nap és peregtek az események. Gyorsan vasaltam egy keveset, de Peti már ki is ment a kertbe. Imánk meghallgattatásra talált, mert egész délelőtt nem esett az eső. Illetve csak nagyon picikét szemerkélt, kvázi észrevétlenül. :)
Fél 10 körül megérkezett Szilárd, a nagy segítség! Petivel megfeszítgették a szőlő támaszait, illetve feszítődrótjait. Nagyon régen szerettem volna már (tavaly is), mert olyan nyeglén álltak azok a drótok... Nem tartottak semmit! Ez a munka eltartott kb. 10-ig, és ekkor már bátran vette elő Peti a jóóó hangos motoros fűrészt. Peti szerint, mint kés a vajban, annyira könnyű volt vele a munka. Mármint nehéz, mert maga a szerkezet baromi nehéz, de ég és föld a kettő: mármint az elektromos és ez a motoros. Viszont ez tényleg két emberes munka. Felváltva dolgoztak a fiúk. Míg az egyik fűrészelt, a másik adagolt és fordítva. Néha pedig szüneteltek, addig is hátra talicskázták a már felkaszabolt léc darabkákat. Gondolom a szomszédok is örültek ezeknek a "csendes" pihenőknek! :)
Én közben készen lettem a vasalással és kivonultam a kertbe. Eldugdostam a dughagymákat és elvetettem a répát. Ja, igen: elterveztem anno, hogy veszek kb. fél kg dughagymát. Mostanság sűrűn jártunk olyan boltban, ahol lehet kapni. Nahát Én meg is vettem egyszer két csomaggal (kb.60dkg). Aztán mikor másodjára mentünk nem emlékeztem, hogy vettem-e már és sikerült ezt az adagot újból megvennem. Tegnap szembesültem csak a 4 csomaggal! :D Jelentem hármat eldugdostam, de 1 megmaradt.  Talán még így is sok lesz... Valószínűleg Szüleim átveszik a maradékot. :)
Na szóval: A veteményezés után még átköltöztettem az árnyliliomokat a bejárati lépcső másik oldalára. Ezzel kezdetét vette az utcafront megtisztítása. Igaz, hogy egész hétvégére ezt terveztem, de az élet máshogy alakult... ugye! :)
Kicsit még fényképezgettem, aztán ebédeltünk. És csodák-csodája: egész délelőtt nem esett!!! Viszont délután rákezdett. Ez is nagyon jól jött, mert Peti kiszórhatta a műtrágyát, amit a fűre vettünk. Azóta is esik, szóval már be is áztatta az eső a picike szemeket! Hurrá!!!
Ma többszörösen is örültünk! Nagyon sokat haladtunk a kertben. Oldalt most már rend van lehet füvesíteni, hátul eltűntek a hosszú lécek (ja, ide is ültettem 2 futót, hogy takarja a szomszédot... Ők ide terveznek majd egy sufnit, de egyenlőre olyan dzsumbujos... Szóval nem árt eltakarni!), megvan az első adag vetemény, kiszórva a fű-trágya... Királyság!
Na nem mintha nem lenne tele máris a jövő hétvégi lista! :)

A hétvége már csak ilyen. Megint iszonyat sok kép van... :)
Reggeli lustizás:


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Aztán munka: Szőlőnél...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Fűrészelés:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Talicskázás:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Még fűrészelés:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Pakolás:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Hátrahordva: Jó kis adag...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Na még egy pár raklapot...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Közben Én: Dughagyma...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Répa...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Árnyliliom az új helyén...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kutyókat nem nagyon engedtük ki: Nehogy a fűrész közelébe kerüljenek...
Amikor viszont kijöhettek: Masnika azonnal Manituhoz rohant! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Sütinek irtó sok dolga volt. Rohangált, futkosott, szaglászott és rohangált és ugatott és... :D A fotók használhatatlanok. :(

Cicók pedig bent pihentek: Zeusz az ajtóban őrködött:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vili a fotelban:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ábel egy másikban... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Lolit nem tudom...
Viszont ami lényeges, hogy délben mindenki csemegézett. Illetve mindenki kapott, azonban Ábel valamiért hanyagolja az alutasakost. Furi nekem, de ez van... Aztán csak evett egy picikét, de csak annyit, amit a többiek már otthagytak! így járt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha már csemege: Süti répát, Masni egy almát kapott.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Masni miután megette az almáját, nagy morgások közepette "elkérte" Süti maradék répáját. Ez pedig azért furi, mert Masnika egyáltalán nem rajong eme zöldségért... Ma pedig?!?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ebéd után: Peti az összes lécet hátrahordta a ház mögé.
Majd az esőt elnézve még le is takartuk!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oldalt rendrakás: terveink szerint jövőhéten itt is indulhat a füvesítés! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A két kis futó növény a kerítés mellett:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Majd trágyázás: már azért érezhető esőben...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Ma megint fotóztam pár mövénykét: Orgona...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Málna...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Mondtam, hogy ma sok kép lesz! :)
Cicók délutáni alvászata:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na innen meg Vili maradt le... :( Bocsiiii!!! 

Kutyókról ma tényleg keveset fényképeztem... Viszont itt vannak Ők prémiumnak!
Mintha beállítottam volna Őket: Tündériek! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 komment

Címkék: kutya etetés macska süti eső répa lola kert ábel szőlő orgona málna zeusz szilárd masni trágya vili dughagyma árnyliliom fűrészelés

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr291034062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szuper a prémiumkép!
süti beállítások módosítása