A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Világos hétfő

2009.03.30. 21:41 Milu75

Én nem értem, miért nem szereti sok ember a hétfőt. Munkába kell menni, igen. Hiszen indul a hét, pénzt kell keresni. Én is szívesen maradnék itthon, hiszen tengernyi teendő van, de néha kijár egy kis pihenés. :D Hát igen: a hétvégén annyira elfáradtunk, hogy ránk fért egy kis pihenő. Na nem mintha lazsálnánk a melóban, de teljesen más a fizikai és a szellemi fáradtság. Ma egész nap csak ültem, gépeltem és nyomogattam a billentyűket... Ez nekem igenis pihenés a hétvége után! :)

Sok minden történt még: Igazából olyan intézkedős félék. Először is találtam hortenziákat! :) Lehet, hogy már mondtam, a ház elé az előkertbe szeretnék 3 félét. Kicsiket, egyenlőre nem feltétlen virágosat, hiszen úgy olcsóbb. A szokásos kertészetünk felhívása után csak néztem magam elé... Azt hiszem, egy ideig nem megyünk majd oda. Olyan, de olyan bunkón beszélt velem az eladó, hogy az felháborító. Megkérdeztem, érkezett-e Hortenzia és ha igen, milyen színben, méretben és árban? A válasz, hogy valami 3000,- felett van és több virágja is van már. Erre kérdeztem, hogy nincsen olcsóbb? Olyan, amilyet a múlt héten mondtak nekem... Virág nélküli, kicsike kb. 1500.- ért? Na erre: "Ez van, ez az ára, ha nem tetszik, nem kell megvenni!" Ritkán teszek ilyet, de most köszönés nélkül raktam vissza a kagylót a helyére... Csak Én érzem ezt bunkónak? Lehet, hogy éppen rossz hangulatban volt a hölgyemény, na de akkor ne vegye fel a telefont vagy vegyen mély levegőket vagy mittomén!!!! Uff!
Hamar túlléptem eme bunkóságon és tovább kerestem. Találtam egy sokkal szuperebb, sokkal tutibb és sokkal kedvesebb kertészetet! Van sok-sok féle Hortenziájuk, többféle méretben. A legkisebb 1700,- körül van és szerdán még akcióznak is! :) Éljen, éljen!!! A "hölgyemény" nem is tudja, milyen jót tett velem!!! :D

Ezek után gondunk támadt. Ugyanis a kutyókat terv szerint április végén visszük ivartalanítani. Peti anno kikötötte, hogy legyen az egész pénteken, hogy utána mind ketten itthon tudjunk velük lenni. Teljesen jogos kérés! Aztán ma kiderült, hogy április utolsó hétvégéjére (24-26) céges rendezvényt szerveztek neki, tehát akkor nem lehet műteni. Eddig ugyan úgy volt, hogy az előtte hétvégén (18-19) lesz a buli, ezért meg egy családi ünneplést halasztottunk. Nade: Ekkorra nekem is van programom szombatra, amit nem szívesen mondanék le. Bár azelőtt meg húsvét van, még azelőtt pedig most van... :( A kutyók műtétje sem lehet nagyon hamarabb, mert a tüzelés után 2 hónapot ajánlatos várni. Májusig meg Én nem várnék szívesen, ugyanis Süti foga még mindig nem hullott ki (már nem is fog) és addig csak beleragad oda a kaja, romlik a fog, stb... Na meg májusban már magamra szeretnék koncentrálni teljes erővel! :)
Szóval meghánytuk vetettük és végül lemondtam a 18-i csajos találkámat... :( Ettől kissé  depis lettem, amit Peti látott is és gondolkodni kezdett. Már nem ragaszkodik annyira a péntekhez, de ahhoz igen, hogy a kutyókkal legyünk utána mind a ketten. Az a terve, hogy megkérdi a főnökét: Mi lenne, ha kivenne pár nap szabit? Akkor lehetne mondjuk szerdán a műtét, itthon lennénk mind a ketten és utána elmehetne a céges hétvégére. Persze ez csak egy szalmaszál, mert ugye tudjuk, még próbaidőn van, de hátha... Egy kérdést megér. Mindenki nagyon örülne: holnap meglátjuk!  

Hogy itthon mi történt? Húhúú, de örültünk, hogy világosban jöhettünk haza! Asszem a kutyók is meg lehetnek kicsit zavarodva, mert teljesen tiszta volt az előszoba. :D Se kicsi, se nagy dolog! :) Gyorsan mehettek is a kertbe. Aztán tettem-vettem, etettem... Mire hátranéztem Peti már ott is állt kerti cuccba átöltözve és a cipőjét húzta. Ő még füvesít egy kicsit. - mondta. Már ettől jobb kedvem lett, mégis mikor bejött a házba, elszaladt a kis boltba csokiért, hogy még jobb kedvem legyen! :) Édes!!! 

Sok a duma, jöjjenek a képek.
Füvesítés nem tom hanyadszorra! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tényleg csak egy kis részen. Apránként az izgalmas... Na meg ha ennyire volt idő! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Szórás:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Taposás:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A nap már lement, mire készen lett...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kutyóink közben Manituztak...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kis esti futás:

 
Cicókról egy-egy kép: komment nélkül...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prémium: Iszonyat szépen virágzó csavart mogyoró!

Szólj hozzá!

Címkék: kutya macska süti hétfő lola kert ábel kertészet műtét mogyoró zeusz világos hortenzia masni vili füvesítés manitu

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr591036243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása