A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Hirtelen péntek...

2009.04.03. 22:23 Milu75

Húúú, de piszok gyorsan eltelt ez a hét. Illetve a hétköznapok, mert a "neheze" még csak most jön... Ha dolgozik az ember, akkor észre sem veszi és csak úgy peregnek az események. Ma este Peti elégedetten nézett szét a kertben és konstatálta, hogy szépen haladunk. Én meg csak a nagyon sok teendőt látom. :D

Ma reggel egyszer csak Peti "felkiáltott". Ha az a madár tényleg befészkelt a padlásra, akkor mi lehet a kolbászainkkal??? Na tényleg! Amúgy is tervben volt, hogy lehozzuk a hétvégén, hát azon már ne múljon, nehogy elfogyjon ott fent, mire felmegyünk! Peti reggel azon nyomban felmászott és lehozta az összeset. Amúgy is már éppen csöpögni kezdtek. Peti mamája meg anno azt mondta, hogy addig kell a padláson lógatni őket, míg nem kezd csöpögni. Tehát ez egybevág! :) Szuper. Reggel gyorsan csak beraktuk a hűtőgépbe, majd este becsomagolgattam őket és beraktuk a mélyhűtőbe. Még jó, hogy a sütnivalónak már elfogyott a fele, mert most nehezen préselném be ezeket is a fagyasztó részbe...

Aztán meg kapkodni kellett, hogy el ne késsünk. Valahogy a reggeleink is megnyúltak... Mindig találunk valami pici feladatot és azzal elmegy az idő. Na mindegy... Az Én melóhelyem elég toleráns, így még a csarnokba is beszaladtam meló előtt. Igazándiból ebédidőben akartam, de ha már arra jártam, gondoltam, miért ne! Vettem sok-sok szépséges és főleg finom gyümölcsöt holnapra. Életemben először vettem egyben ananászt. Nem volt olcsó, de most kipróbálom. Kíváncsi leszek, hogyan fogom kibontani... Majd holnap talán elmesélem.

Csarnok után munka, majd siettünk haza. Peti megint szokásos füvesítésbe kezdett, míg Én fogtam a fejem, hogy mihez is kapjak. Szomszédaink megoldották:Tavaly egész nyáron áradoztam a szomszédból átkandikáló sárga virágocskáról. Szomszédainknak nem is szóltam róla, pedig elterveztem, hogy majd átnyúlok és kihúzok párat... :) Ma azonban legálisan jutottunk hozzá szerintem az egész állományhoz! :D Asszem 30db tövet kaptunk, ami nekik már felesleges. Anno iszonyat mennyiségű magot szórtak ki, ami mára annyira elbokrosodott nekik, hogy már zavaró, mert elnyomja a tujákat, meg mindent... Én pedig nagyon-nagyon örültem neki. Mondjuk elég lett volna kezdetnek 1 vagy max. 2 tő, de ha már így alakult, majd mindenhová teszek belőle. Na meg osztogatom. Ki kér? :)

Amit a melóból kihagytam, de mindenképpen ide akartam írni: Leginkább Ági kolléganőmnek köszönhetően ma annyira nevettem a melóban, hogy már fájt a hasam. Konkrétan, majdnem bepisiltem. A viccre vagy poénra már nem emlékszem, de nem is ez a lényeg. Hanem a szuper jó gárda, akikkel együtt dolgozom. Hangulatilag mindenképpen! :) Köszi csajok, az idejét sem tudom, mikor nevettem ekkorát utoljára! :)

Bent a házban etetés, pici rendrakás, takarítás, majd holnapra előkészületetek: konkrétan beraktam egy mosást, amit majd hajnalban elindítok. Mire felébredek készen is lesz. Na nehogy már kora reggel unatkozzak! :D

Mutatom is a képeket:
Reggeli kolbászolás: Ahogy Peti által a kamrába érkezett. Egy szatyornyi kolbi! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És Milu csomagolta: Elfogyott a fehér papír...
Ez a barna meg annyira csúszós: asszem szilikonos vagy mi. A másik jobb volt! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Hipp-hopp este lett: Füvesítés, új terület.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Előkészítve:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Beszórva, letaposva, meglocsolva:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Az ajándékba kapott sárga virág mennyiség: Talicskával hordtam előre a felét...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Állatkákról ma nem készült sok, sem jó kép... Azért mindenki látszik! :)
Kajára várva:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Érdemes volt várni: :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kutyók is vártak. Virslire...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Persze, hogy megkapták! :) Csuda finom nasi...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Prémium: A holnapi gyümölcs napos menüm. Nyamiiiii! :) Furi, de nagyon várom. Talán, mert már nem csak banán és mandarin folyton... A szőlő magnélküli: Igazándiból azért mentem a csarnokba, mert tudom, hogy ott kapni olyat. Imádom a szőlőt, de a magok miatt sosem ettem. Itt a megoldás! :)
Ahogy várakoznak most is a kamrában:

 

3 komment

Címkék: gyümölcs kutya etetés macska süti lola kert ábel szomszéd zeusz kolbász nevetés masni vili füvesítés

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr731044905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szia Milu.
Súghatok,ha megengeded.Az ananász talpát és a "bóbitáját" levágod, majd a talpára állítva körben levagdosod a héját. Aztán negyedeled hosszában és a negyedek közepén lévő kemény "torzsát" mindegyikről levágod. Most már csak szeletelni kell és jóízűen elfogyasztani.Remélem elég érthető voltam. Jó étvágyat hozzá.
üdv: Mócika
@teca1258: Köszi, köszi!!!
Próbáltam kérdezgetni, de csak annyit sikerült megtudnom, hogy meg kell skalpolnom! :)
Remélem, menni fog holnap! Majd beszámolok!
Még egyszer köszi és jó éjt!
Pussz: Milu
süti beállítások módosítása