A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Végre eső

2009.04.17. 22:13 Milu75

Mi is történt ma? Nem sok minden... Végre péntek van, ami azt jelenti: itt a hétvége! Megint mehetünk a kertbe, megint együtt lehetünk a cicukkal, kutyikkal.
Bár Én holnap elutazom: Találkozom cicás barátnőimmel! :) Vasárnap pedig Peti tervezett egy szarvasi utat. De a lényeg, hogy a manók sosem lesznek egyedül... Mondjuk Mi külön leszünk, de kibírjuk... Asszem...

Ma sokfelé esett az eső. Konkrétan háromszor áztam el majdnem. Először, mikor a melóból kimentem a boltba: Mikor visszafelé ballagtam a 2 nagy szatyrommal már csepegett. Éppen beértem az épületbe, felmentem a helyemre, addigra mintha leszakadt volna az ég! Aztán másodszor: mikor hazaindultunk. Ági kolléganőnkkel még viccelődtünk is, hogy max. a fülünkre tudnánk akasztani az esernyőt, annyi pakkal indultunk haza. Ez a nők sorsa! :D Harmadszor pedig a Határ úton kapott el a zuhé. Csak Peti ment az autóért és "értem jött" a Határ útra. Én feljöttem a metróból és láttam, hogy megint (vagy még mindig?) ömlik! Nem is mentem ki, a lépcső tetején állva vártam Petire. Azonban mikor kiszaladtam az autóhoz, azért csak értek azok a hideg cseppek. Kicsit fáj is a torkom, bár nem hinném, hogy ettől, hiszen már reggel is fájt... :( Gondoltam most este iszom egy Neo Citrant, Peti neki is állt, hogy megcsinálja nekem, aztán kiderült, hogy nincs is itthon... Ez az Én formám.

Egyvalami azért jó is volt ebben az esőben: Nem kellett ma locsolni!!! Már nagyon fáradt vagyok ettől a mindennapos, hazarohanunk és azonnal locsolni kezdünk programtól. Pedig hozzá kell szoknom, mert mindjárt itt a nyár. Akkor aztán nem szabad hagyni, hogy kiszáradjanak a szépséges növények! :)
Locsolás helyett fényképeztünk, aztán meg Masnival frizbisztünk. Még pulcsit is vettem, annyira hideg volt! Ó! Aztán pedig bejöttünk és lehuppantunk a számítógépek elé.

Még valamit el akartam újságolni: Ma nekikezdtem ama "titkos" naplónak, amit többen is ajánlottak. Igazándiból még csak a múltat írom, hogy milyen út vezetett ide, ahol most tartunk. Meg kell mondjam, érdekes... Vagy inkább nagyon fura. Minden egyes szavamat és mondatomat újra élem és ez ugye nem mindig jó. Sőt! :( De túl leszek rajta, aztán gőzerővel jöhet a jövő!!! Ez viszont állati jó érzés! :)

Mutatok ma megint sok-sok képet:
Reggeli huza-vona. Örülök, hogy megint játszanak.
Úgy látszik, csak meg kellett kérdeznem tőlük, miért nem teszik... :D

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A helyükön is folytatták...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Esti esőfelhő: Vagy ez nem az? Ez volt az égen, mikor hazaértünk. Még csöpögött...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kerti körkép: :)
Cserkófa közelebb, meggyfa távolabb. Most már a leveleket növesztik!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Szőlő: Mintha húznák...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Hagyma: kicsit gazos ugyan... :(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Áfonya: virágzik! (vaku nélkül egyszerűen nem sikerült.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Japán juhar és a kis virágoskert: háttérben pünkösdi rózsa...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Az angyaltrombita is megindult! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Mellette a levendula:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Nefelejcsek: 2 féle van. Egészen más pl. a levelük!
Ezt még a Nagymamám kertjéből hoztuk! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ezt pedig tavaly vettem a piacon, Manka és Simon sírjára...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Gyöngyvirág:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Előkertben a berkenyék és a pici tündérfa:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Velük szemben az árnyliliom és a begóniás kis cipőcske:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oldalkertben a tölgyfák:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És alattuk a frissen kibújó fű! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Frizbi királynőnk: Masni! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Videón persze látványosabb:

 

 

 


Cicókás esti képek: Megint kicsit elhanyagoltam Őket.
Persze csak a fotózás szempontjából...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prémium: még egy video. Kutyiknak még Manival is volt idejük rohangálni! :D

Szólj hozzá!

Címkék: kutya macska süti lola hagyma kert levendula ábel szőlő áfonya zeusz tölgyfa frizbi masni gyöngyvirág nefelejcs vili berkenye árnyliliom

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr121071783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása