A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Újból kád!

2009.04.20. 21:41 Milu75

Ma Peti rátelefonált a szerelőre. Mondtam, hogy mondja meg: Vagy ma jön, vagy majd 2 hét múlva, mert szabin leszünk. Ugyan azt Ő nem tudja, hogy nem megyünk sehova, de nem akarom, hogy itt zargasson bennünket, mikor pihenni szeretnénk itthon! Nálunk a kutyók is ugyanolyan családtagok, joguk van teljes nyugalomban kipihenni a műtét minden nyűgjét.
Szóval a "ráijesztés" jól sikerült. Olyan szempontból mindenképpen, hogy este csöngettek, majd szereltek és végül lett megint használható csap a kád fölött! Éljen!

Azon kívül, hogy ma volt Zeusz cicókánk 2 éves, más igazán izgalmas dolog nem történt. Mivel Petinek "megbeszélése" volt ma munka után, ezért Én korábban jöttem haza. Elkértem magam a csajoktól már 4-kor, hogy hazajöhessek vasalni és porszívózni. Hazajöttem, locsoltam, kerteztem. Na és mi maradt el? Naná, hogy amiért hazajöttem... A porszívót tényleg elővettem. Mikor kitettem a billenőset, akkor álltam volna neki... Pont akkor csöngettek! Sebaj, végülis ez is fontos volt! Aztán meg Petiért kellett a buszhoz menni, szóval elment a nap, a porszívó pedig itt áll a nappali közepén... :( A vasalni való pedig a szobában pihen és várja, hogy publikáljam a blogot. Addig várok, hátha kisimul magától, de ha mégsem, majd megcsinálom magam... 

Peti "megbeszélése": Még a múlt héten, asszem pénteken felhívta egy távoli ismerőse. Olyannyira távoli, hogy nem is ismerős, csak Petinek egy ismerősének a barátja. A telefonban nem mondott semmit, csak valami állásról meg kereseti lehetőségről beszélt. Konkrétumot azonban nem mondott. ÓÓÓóóó, mondtam is Petinek, hogy ez tuti, hogy valami ügynök, aki be akarja szervezni. Persze, hogy így volt, de hát ezen úgy néz ki mindenkinek át kell esnie. Én is megtettem anno, még valami iszonyatosan hosszú előadást is végignéztem... Ahhoz képest, Peti egész könnyen megúszta! :D

Kutyókáink fáradtsága asszem még ma is kitart: nem rohangáltak valami sokat a kertben. Mondjuk mégis pocakig sárosak lettek... Nem értem. Aztán pedig bent a házban lendültek bele a régi labdás játékukba! Érdekes...
Cicókáink is tüneményesek, asszem néha az életük csak a kajáról szól. Kicsit úgy érzem, hogy ha engem meglátnak, akkor már feltételes reflexként indulnak a tálkájuk irányába. Ez a pavlovi reflex, ugye? Tán még a nyálelválasztásuk is beindul... :D Na szép!!!

Képek, képek, mert még vár rám a vasalás...
Reggel az ablakban: Igaz, hogy a múltkor már megfogadtam, hogy nem mutatom, mert már uncsi, meg mindig ugyanaz... Aztán ma mégis. Egyrészt: rajta van minden macskánk, másrészt meg most máshogyan vannak rajta! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kutya manók a reggeli kertezésük után, berogytak a fotelba.
Na ez még tényleg a hétvégi fáradtság!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Lolika pedig a dolgozó ablakban pózolt nekem.
Meg kellett mutatnom, jó a kép és szép az alany... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Délután pedig a nappaliban: Valahogy ma nagyon sok jó kép született Loliról. Emlékszem, volt egy idő, amikor bármit csinálhattam, egyszerűen vagy bemozdult, vagy elindult felénk, vagy hunyorított, vagy csak nem sikerültek a róla készült fotók. Ezek a maiak viszont annyira Lolisak! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A szülinapos a nappaliban: Olyan, mintha mutogatna!!! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Egy nagyon jellemző kép Ábelre: :) Kis bélpoklos!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A már említett benti labdás játék kutyóink körében:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ám előtte azért volt kertezés:
Na erről beszéltem. Ma nem nagyon futkostak, szinte végig mellettem voltak...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Néha felugráltak: :) Najó,kaptak egy-egy almát! De aztán tényleg üres lett a kezem...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Még a locsolást is a teraszról lesték: Szerintem tényleg fáradtak voltak...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kertünk mai büszkeségei: Az eperföld...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És brutális virágzása...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szőlő: Na most már nekem is látszik, mennyire sok fürt lesz rajta...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Manka és Simon sírja: Mindig csak a rajta lévő nefelejcset mutogattam...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Gyöngyvirág: Ott lapul... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Orgona: Szépséges!!! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Az Amarílisz, amit Andinak már említettem: Valszeg Süti nyomta agyon szegényt... :(
Most mellé szúrtam ezt a fadarabot és már bújik is megint ki!!!! :)
(Süti pedig így kénytelen kikerülni.)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt van még a Japán Juhar felülről: Ez most már a végleges helye.
Nagyon remélem, érzi és ezért virult ennyire ki... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Mellette a tegnap beültetett cserepes cucc: Szerintem Ők is jól érzik magukat! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ahogy a teraszon lévők is: Rájuk nézni csodás! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Megmutatom még az utcát is: Most már egyértelmű, hogy ide nem lehet megállni autóval. Ami ugye anélkül is egyértelmű kéne legyen az ittlakóknak, de... Na mindegy, szépen növekszik, szeret ott kint lakni! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prémium pedig: Nőszirom megint, de ez most Anyukámtól.
Tegnap kicsit meg is lepődtem, hogy amit Anyutól tavaly kaptam, csodásan szép zöld ugyan, de nem virágzik. Ellenben az idei, postán hétvégéző, megsárgult levelű igen...
Talán még el is szontyolódtam kicsit, aztán ma tüzetesebben is szemügyre vettem: Az ott virág lesz? Ugye??? :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: kutya macska süti lola ábel muskátli szőlő eper orgona terasz zeusz masni nefelejcs vili japán juhar amarílisz nőszirom

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr111076903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása