A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Ablakok, hírek

2009.04.29. 21:38 Milu75

Ma megint sokat dolgoztam. Most estére már alig érzem a lábaimat... Az történt ugyanis, hogy hagytam a fenébe a konyhát és haladtam az eredeti tervem szerint. Azaz ablakot pucoltam és függönyöket meg ruhákat mostam. Húúú, de sok ablakunk van! Nem is lettem készen mindegyikkel: megmaradt a garázs, a kamra és a kinti sufni ablaka, plusz a bejárati ajtó. Talán majd holnap... És még a függönyökkel sem lettem készen, hiszen az első szobában nem férek hozzá az ablakhoz. Illetve a létrát nem tudom odarakni, ugyanis egy "kölcsön" kanapé van a sarokban. Ráállva az ablakot könnyen megpucoltam, ám a plafonig és a karnisig nem érek fel. :( Pedig nagyon is ráférne ezekre a függönyökre is a mosás. Mit tegyek? Nagyon akarom, de nem tudom arrébb sem tolni, lévén szinte elfoglalja az egész szobát!
Na ez van. Ez teljes egészében kitöltötte a napomat. Reggel kivittem Petit a buszhoz, majd beugrottam a tüzépre az 1db hiányzó szélcserépért, majd nekiálltam. Nem is nagyon pihentem... Aztán pedig locsolás idő lett.

Mai hírek: Nagyon tuti jó hír, hogy Petit május 1-től véglegesítik a munkahelyén! :) Ez nagyon szuper hír!!! És még tetszik is neki a munka, a kollégák, minden. Nagyon nagy szerencséje van ezzel a hellyel.
Van viszont egy rossz hír is, amitől nagyon nem boldog most a kis férjem: Az összes szőlő gombás vagy beteg, de az tuti, hogy nagyon rossz állapotban vannak... :( Pontosan nem tudni, hogy mi a baja, de nem nőnek a levelei, plusz csúnya, barna a széle... Szóval egyértelműen látszik, hogy valami nagyon nincs rendben. :( Holnap majd csinálok róla fotót, hátha valaki tud segíteni!

Ja, még valami: Sütit ma megszabadítottam a rucijától. Nagyon örült neki, bár elég sokszor kellett rászólnom, hogy ne piszkálja magát. Remélem, nem lesz baj. Végülis már ma egy hete, hogy átestünk a műtéteken. Te jó ég! Már egy hete!?! :)
Aztán persze megint együtt mentünk ki a buszhoz a kutyikkal. Sajnos nem volt idő hámokat rakni rájuk, de most már biztos vagyok benne, hogy holnaptól nem indulunk el hámok nélkül. Az osztályzatokon még most is gondolkodom. Süti azzal indított, hogy szépen, rendesen beugrott a hátsó ülésre, majd mire Én is beszálltam, már előre is pattant. Ekkor elgondolkodtam rajta, hogy itthon hagyom, aztán mégsem tettem. Kapott még egy esélyt, amit eleinte meg is becsült. Szépen lefeküdt a hátsó ülésre, mikor megálltunk, akkor meg elücsörgött csöndben. Egészen addig, míg Apa-gazdi be nem szállt. Akkor aztán előbújt a kisördög: Felmászott a kalaptartóra és ott szaglászott meg matatott, meg mittomén... Megálltam, kiszálltam és lerángattam. Visszaültem a volánhoz és láttam, hogy megint fent van. Megint lerángattam. Ekkor már tényleg lent maradt, láthatóan meg is sértődött! :D Na most akkor hányast érdemel??? 
Masnika ehhez képest kisangyal volt, bár az osztályzata asszem csak közepes. Beszállni még mindig nem tud. Azonnal az ülésre akar ugrani, nem jó neki két lépésben eljutni oda. De ez még nem is baj, majd megtanulja. Aztán viszont nyüszített, dugdosta a nóziját és végig állta az utat. Talán ez sem baj, hiszen fene tudja, hogyan biztonságosabb. Picike, ki kell támasztania magát a lábaival. Viszont mikor megálltunk, seperc alatt az anyósülésen termett. :( Igaz, hogy mikor ránéztem, azonnal sunyított vissza hátra, de... a közepes, az bizony közepes.

A kertben azonban irtó jókat játszottak ma! :) 

Nézzük is a képeket, szépen sorjában:
Reggel kajára várva: Csak lazán...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vagy hízelegve... Csak le ne essen! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A "hiányzó" szélcserép:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ez az oldal már teljes:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És akkor a kinti tombolás:
 
 


De jó a ruci nélkül!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


Tesók: :)


Majd játék valami bottal...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szép kutyáink:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán bent munka: Készülődés...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Voltak, akik igyekeztek segíteni...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mások pedig csak a lábukat lógatták...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Telt-múlt az idő és teljesen egyedül maradtam: Mindenki lepihent!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Estére viszont csillogtak az ablakok. Megint merek így is fényképezni. Meddig? :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Még egy esti rohangálás a szomszéddal:
 

Prémium kép: Nőszirom...

Szólj hozzá!

Címkék: utazás kutya macska süti ablak lola kert függöny ábel takarítás zeusz masni vili kukatároló tombolás nőszirom

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr91094501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása