A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Végre kis rend

2009.04.30. 22:21 Milu75

Mára talán már látszik is valami abból, amit egész héten csináltam. Ok, tegnap is látszott az ablak, de mára már bent is tisztaság honol. Kisikáltam az egész konyhát: a pultokat, asztalokat, mosogatót, mikrót, vízforralót, sütőt és gáztűzhelyet... Na meg a padlót és még ki tudja mennyi mindent. :) Aztán nekiálltam porszívózni. Az egész házat! Közben pedig letisztítottam az egész cicamínót, a fotelokat, puffokat...
Sajnos a tegnap említett első szobai karnist még mindig nem érem el, így az elmaradt. Aztán tervben volt még a tegnapról elmaradt ablakok és bejárati ajtó pucolása: Na erre sem maradt időm. Talán lett volna mindezek után, ám Peti ma valamiért egy kicsivel hamarabb indult haza. így még a locsolást sem tudtam időben elkezdeni, de ez nem is baj. Olyan nagy és csúnya felhő közelgett, hogy azt hittük, nagy zuhi lesz! De semmi, csak az irdatlan sebességű szél! Végül az új füvet, a veteményt és a virágokat csak meglocsoltam, ám a billenőset nem tettem ki a fűre.
Helyette átmentem Anyukámhoz egy kicsit. Még napközben telefonált, hogy adna nekem olyan kis kék virágot, amit már régóta emlegettem neki. Mondtam is, hogy majd átszaladok, aztán nem elfelejtettem? Este 8-kor jutott eszembe, de nem is haboztam, bepattantam az autóba. Ja, merthogy kb. 2 perc autóval... :D Beszélgettünk is egy keveset, majd hazajöttem. Innen üzenem Apukámnak, hogy igenis menjen el orvoshoz!!! Még a héten elcsúszott és feldagadt a térde. :( Peti is azt mondja, hogy simán eltörhet ott bármi bent, szóval minimum egy röntgenre el kell menni, hogy okosabbak legyünk. Aggódom... :(

Még a kutyók és az autó kontra utazásról: Mai osztályzatuk 4-es. Mondjuk ez inkább a hámok osztályzata, ami végre rájuk került ma. :) Süti szállt be elsőnek az autóba. Most nem ment előre, hanem nagyon ügyesen hátul maradt. Aztán bekötöttem, majd mentem a másik oldalra, hogy Masnit is beengedjem. Ez az idő elég volt arra, hogy Sütemény már jól maga köré csavarja a hámot és félig meddig kibújjon belőle. Visszamentem hát, megigazítottam és mondtam, hogy: Marad! És maradt! :) Okoooos kutya! Ezek után már egész úton kisangyalkodott. Lefeküdt az ülésre vagy csak ücsörgött. Szépen elvolt, mindaddig, míg meg nem álltunk a piros lámpánál.  Na hát azt nem szereti, ha áll az autó! Illetve akkor felpattan és morog mindenkire. Sajnos ekkor annyira ráncigálta magát, hogy a hám aljából ki is mászott, csak a nyaka körüli rész maradt rajta. Úgy viszont már nem olyan biztonságos... :( 
Masnika egészen más tészta: Végül is akár 5-öst is kaphatna, ha nem lenne úgy kiborulva egész idő alatt. Nyüszített és ugrált (persze csak amennyire a hám engedte, azaz alig), majd visított és topogott. Talán az is a baj, hogy már felspannolva szállt be az autóba. Ha meghallja, de elég ha meglátja a hámot vagy a pórázt, olyan lázba jön, hogy nincs az az isten, aki lenyugtassa. Imád elmenni! Bárhová!!! Csak velünk legyen! :) Édesem!!!

Cicókról semmi különös nincs, hacsak nem annyi, hogy most este megint tornádóztak. Érdekes módon mikor megnéztem, kik randalíroznak, Vilire és Zeuszra találtam. Éppen Zeusz dobbantott a fotelon és ugrott rá Vilmosra. Aztán birkóztak kicsit, kergetőztek... Irtó aranyosak. Megint csak nagyon örülök, hogy Zeuszt játszani látom!!! :)

Mielőtt tovább nyújtanám, jöhetnek a képek:
A kanapén indult a nap: Süti rákattant a pár napja kapott játékra. A tápokkal együtt érkezett, bár Mi nem ilyet kértünk, de csak ez volt. Nem kellett hozzá 10 (vagy csak 5?) perc, hogy beigazolódjon, miért nem ilyet kértünk: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Rágcsa: egyre rojtosabb...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A labda már le is esett... Azt Peti vette el tőle, mert már tépkedte a bevonatát. A madzagot Én vettem el a fotó után kb. 1 perccel. Nagyon rojtosodott és szálasodott... :(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Többiek: Vilmosom...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Zeuszom...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


"Mit nézel ott Loli?" Édeseim és a szép tiszta függöny: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán kimentünk: Kutyók tomboltak... Csodás érzés boldognak látni Őket! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Egy másik bot... :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ezért tán harc folyt? :)
 

 


Én pedig szőlőt fotóztam. Valami baj van velük... Én kicsit, Peti nagyon el van keseredve és tanácstalan, hogy mit tegyen. A levelek összetöpörödöttek, néhol foltosak. Olyan, mintha rozsdás lenne az összes levél széle. Pedig iszonyatosan sok fürt van rajta!
Aki tud nekünk segíteni, tanácsot adni vagy bármi, ne habozzon! Légysziiiii!!!!! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bejöttünk. Nekikezdtem dolgozni, de néha csak meg kellett állnom...
Szórakoztattak engem a kis manók! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


"Szereteeeem":

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Talán Lolika tényleg nehéz már... :D Vilmoska kibújt alóla!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ábelről asszem ez az egyetlen mai kép: De hátha szinte egész nap csak itt feküdt... :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Zeusz pedig Édes bogárka módjára, mindíg mellettem volt! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Jajj, ezt nem is mondtam: Átültettem a fikuszt. Már tavaly elindult alul 2 új hajtása. Többen is azt tanácsolták, hogy vágjam le a hajtások felett a növényt, hogy had növelje az alsó ágakat. Ma megtettem: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Szinte lefejeztem szegényt... :(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Még a cicók sem ismertek rá... :( 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Esti kertes kép: Peti füvesített egy picit. Csak ott, ahol "lukak" vannak a fűben...
Hogy mitől?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Prémium kép: A mini és ideiglenes sziklakertünk. Még Karácsonyra kaptam Szüleimtől pár csodásan szép, lekerekített követ. Ezt ma csak úgy beletettem ebbe a kis kertbe. Már csak azért is, mert az az édes, fehér virágos növényke, kicsit odalett a télen. A kutyák is kitaposták, na meg a hordóból is mindig ideöntöttük a vizet... Szóval most feldobtam picit!


 

2 komment

Címkék: segítség utazás kutya betegség macska süti lola ábel takarítás szőlő zeusz masni fikusz vili füvesítés sziklakert

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr881096499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szia Milu.
Papusom megnézte a szőlős képeket. Azt mondja,hogy peronoszpora támadta meg a szőlőtöket. Kénes bordói lé permetezéssel lehet védekezni vagy lehet kapni un.szőlő kombi permetszert, az többféle kártevésre jó.Papusom a szőlő kombit ajálja, mert azzal a gyümölcsfákat is lehet permetezni és a dobozon hasznos tájékoztató van a permetezésekkel kapcsolatban, ami eligazít.Megbízhatsz a véleményében,15 évig volt kertünk, 200 tőke szőlővel és gyümölcsfákkal.
üdv: Mócika
Köszönöm a segítséget!
Most elutazom, de vasárnap majd permetezek (remélem, hogy nem pont vasárnap este fog esni az eső).
süti beállítások módosítása