A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Majd holnap

2009.05.09. 00:02 Milu75

Az van, hogy ma este lánybúcsúban voltam... Ugyan nem volt fergeteges, de csak most értem haza. Emiatt pedig bizony a bejegyzés majd holnap íródik meg valahogy... :D
Pussz!


Nos: A tegnapi nap tényleg hosszúra sikeredett. Akár maradhattam is volna még táncolni, de Én inkább hazasiettem a férjecskémhez és a manókhoz. Kissé fáradt voltam. Ezáltal a mai reggelünk alvással telt. Hajnalban ugyan felébredtem Masni és a macsik miatt, de etetés és rendrakás után, nem volt kérdéses, hogyan tovább! :)

Na de tegnap: 
Egész nap nem volt semmi izgi. Dolgoztunk, dolgozgattunk... Ebédidőben kimentem vásárolni. Közben egy gyógyszerért rohangáltam, amit végül a 4. patikában találtam meg. Körbejártam a fél belvárost, de nem is volt annyira ellenemre, hiszen legalább mozogtam, na meg még a csarnokba is bementem, ahol sokkal szebbek a zöldségek, mint pl. a melónál. Hogy olcsóbb-e, azt nem tudom, de... A szépség is fontos! :)

Délután aztán Peti egyedül jött haza. Ügyesen ellátta az állat seregletet, majd locsolt. Tényleg le a kalappal előtte. Aztán pedig értem jött a villamos végállomáshoz.
Én pedig buliztam. Egy perzsa, hastáncos helyen voltunk. Egész jó kis hely, bár a szemöldököm sokáig fent maradt, mikor megláttam, hogy majdnem a földön kell ülni, picike babzsák fotelokon. Ok, kényelmes ez a fajta, de nem gyerekméretben... A derekam még most is sajog egy kicsit, de kibírom! :D Aztán vacsoráztunk. A diétám ugyan nem engedte volna, hogy bármit is egyek, de nem akartam kilógni a sorból. Mindenki hatalmas tányérokat rendelt, így Én is kértem egy előételt. Finom volt! Aztán vizipipáztunk, hastáncos lányokat csodáltunk és feladatokat adtunk a menyasszonynak, aki igen ügyesen vett minden akadályt. Ezért (Ne persze nem csak ezért) ajándékokat kapott tőlünk. Szerintem egészen jól sikerült az este, bár asszem sokan máshogy képzeltük. Érzésem szerint kis kavar támadt a szervezésnél, de ebbe nem is láttam bele, na meg idő hiányában belefolyni sem tudtam. :( A lényeg, hogy a menyasszony jól érezte magát!

Ezután pedig már tudjuk: Hazajöttem és beájultam az ágyba! :D

Képek, képek: 
Reggeli nappaliban tombolás:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ott is lehetett valami érdekes... :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Cica manók csak a hátukat mutogatták: Akárcsak Süti ugye... :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Délutáni kép: Mintha Ábel még mindig ugyanott ülne! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Zeuszka a földön figyelgetett:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Majd Ábel átköltözött a pultra: A lényeg, a napsütés!!! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Loli a szekrény tetején:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kutyik pedig az ajtó előtt: Persze, hogy kimentek! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És Apa-gazdi locsolt:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Van sajnos egy része a fűnek, ami igen kikopott, vagy megszürkült vagy nem is tudjuk...
Peti szerint tápért kiált! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Közben növénykés képek születtek: Talán ezek a kedvencei Apa-gazdinak? :)
Ládásak a teraszon:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Pár szebb pozsgás:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán lent a kertben: Süti és a rózsaloncok...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Tölgyfa: Szépséges...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A másikkal itt is van egy kis gond: Olyan kis szerencsétlen... :(
Nagyon remélem, hogy észheztér!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A Júdásfa most már gyönyörű: Ugyan még nem látszik rajta, hogy fa... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán itt van a mogyoró: Hatalmasra duzzadt megint!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A csavart mogyoró is igyekszik, de nem nagyon akar magasra nőni.
Én viszont szeretném, így felkötöttem pár ágát. Hátha...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

És itt van Ő: A szőlő!!! Úgy néz ki, hatott a sokadik permetezés!
Köszi mindenkinek a segítséget!!!! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prémium kép: A parlagon hagyott sziklakertünkben kinőtt és kivirágzott egy pipacs! :)

 

2 komment

Címkék: kutya macska süti lola kert ábel szőlő terasz mogyoró zeusz tölgyfa pipacs masni lánybúcsú vili locsolás rózsalonc júdásfa

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr181110871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szia Milu és Peti.
Papusom üzeni, hogy a legközelebbi permetezéskor a szőlőlevelek fonákját is permetezze le Peti.Mivel nem olyan sok a szőlőtök, gondolom, megoldható és sokkal hatásosabb lesz a permetezés.
üdv: Mócika
Próbáltam volna a fonákját is permetezni, de a permetező már nagyon halódott, alig jött belőle a lé.
Tegnap szerencsére alaposan meg tudtam permetezni.
P.
süti beállítások módosítása