A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Sikerült!

2009.05.21. 22:25 Milu75

Ma meghódítottam a csúcsot! :) Illetve feljutottam az emelkedőre. Kellett hozzá a hegymenetbe váltás, de végre most már az is sikerült! Jó kis felfedezés, hogy ez a bringa tud asszem 18 sebességet is, nem csak azt a kettőt, amit Én kb. 20 évig használtam... :D Hát nincs egy nagy bringás múltam, az már igaz... :)
Ma viszont feltekertem, majd legurultam a másik oldalon. Ott aztán már csak egy zsákutca volt, aminek a végére kiírták, hogy: ne tovább! Magánterület, így vissza is fordultam és még egyszer leteszteltem a hegymenetet! Királyság! Na meg az egész sport dolog. Épp mondtam Petinek, hogy ha arra gondolok, mennyire kipurcantam anno attól az első 15 perctől, tisztára büszke vagyok magamra. Ma majdnem 1 órán keresztül nyomtam a pedált. Najó, néha megálltam ugyan fotózni, de annyira nem pihentem, hogy a pulzusom visszaessen. Tehát fejlődök és nekem most ez a nap híre! :)

Amúgy azt hiszem, megint csak egy átlagos hétköznap lenne a mai. Reggel korán kelés, majd munka, munka... Aztán haza, kertezés, locsolás, kutyázás...
Peti megint csak itthon szorgoskodott. Mikor hazaértünk persze takarított a kutyák után, majd locsolt és gazolni kezdett. Mire hazaértem a bringázásból már a szőlőket kötözte vagy vágta, nem is figyeltem... :(
Nagyon sok gazolni való lenne a kertben, de sajnos most nem jut elég időnk rá. Illetve másra is kell, így a gaz csak nő, nő, nő. Mi meg alig tudjuk utolérni magunkat. Dehát ahogy mostanság mondani szoktam: Evvan! :D

Mai képek:
Reggeli tobzódás az ablakban...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Beültek! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ábel kicsit lemaradt...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Süti és Masni közben tomboltak... :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Másik fotelon is...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Eljött a délután: Mai termés...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Virágoskert: A lupinuszok lassan elvirágoznak... Most egy másik szépség veszi át a helyüket. Megint csak nem tom, mi ez... Olyan sokaknak van az út szélén meg árokparton, stb... Már azt sem tudom, Mi kitől és mikor kaptuk...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ugyanez van a lépcső két oldalánál is:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Indulás előtt: Peti nekiesett a gazolásnak.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán gyorsan eltérítettem, mert a trombitafolyondár valahogy nem akar életre kelni. Kellett neki egy kis segítség. Először is volt mellette egy hatalmas fűcsomó, amit k kellett szedni. Aztán árkot "építeni, hogy ha locsolunk, megmaradjon neki a víz, ne csurogjon át máshová!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Köszönöm Bogár, hogy megcsináltad! Most majd reménykedhetünk, hogy maradjon életben szegénykém... Elég szívős egy növény, szóval van rá esély! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán nekiindultam. íme az emelkedőm, illetve felüljáróm.
Visszafelé fényképeztem, lévén odafelé meghódítottam a csúcsot! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Azért innen is elég meredek...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Na ez az! Itt jöttem fel... :) Elég hosszú emelkedő, ráadásul nem lehet nagyon "nekifutni". Ott jobbra jön ugyanis az út, egy éles kanyar után.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A kilátás fentről:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És még nincs vége! Ha már nálam volt a fotógép, kihasználtam. :)
Bozdabokrok az út szélén. Innen akartam szedni virágot, de egyszerűen nincsen időm szörpöt vagy itókát kreálni... Talán vasárnap, bár már az aznapi lista is igen hosszú... :(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Bringázni jó! Olyan illat van odakint!!!! Az egyik, aki "szolgáltatja" : Olajfa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Visszafelé persze sorompót kaptam... :( Annyira nem örültem, hiszem itt megint le kellett szállnom a bicóról, de a vonat mentségére legyen mondva: nagyon gyorsan áthaladt...!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Megint itthon: Peti tényleg szépen kigazolta az egyik új füvet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Majd átpártolt a szőlőihez:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Mai prémium kép: Masni és a hempergés! :)

4 komment

Címkék: bicaj kutya macska süti vonat lola sorompó ábel eper bodza zeusz csúcs masni virágoskert vili felüljáró trombita folyondár gazolás emelkedő olajfa

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr891136461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sziasztok, a növényke szerintem sásliliom, legalábbis én így ismerem nekem van több színváltozata is. A növénykéid amiket tőled kaptam nagyon szépen fejlődnek van aki már virágba is borult:)
Köszönöm Andi

ui: Artúr fiam kicsit elindult a hízás útján de próbáljuk korrigálni bár még fejlődő szervezet:)
Foltika tartja a filigrán versenysúlyát:)
Szia Milu.
Ha tanácsolhatom, az út melletti bodzabokorról ne szedjél virágot.Ha arra járnak az autók, akkor a kipufogók beszennyezik az egész bokrot. Inkább az úttól távolabb eső . védett helyen "szüretelj" üdv: Mócika
@silvernight: Szia Andi!
Nem hiszed el, de pont a napokban gondoltam rátok, hogy mi is lehet veletek! :)
Örülök, hogy mindenki jól van, a virágocskák itt is nagyon szépen fejlődnek. Az amarilisz mellé egy botot kellett szúrnom, mert egyszer már letaposták a kutyák... :(
Artúr versenysúlya? Látod a cicákkal Én is küzdök egy kicsit, mert pl. Ábel állandóan csak enne! Jön és mondja, hogy éhes, nekem meg megszakad a szívem... Fogynia kell a drágámnak, mert már majdnem 6 kg!
Mindenkinek buksipuszi!
Milu, a Nagy család nevében :)
.
@teca1258: Szióka Mócika,
Erre szerintem ha naponta max. 1 autó jár. Egy zsákutca ugyanis, aminek a végében régen lovardák voltak. Tegnap jobban megnéztem és egy szem méhészet van ott... Szóval max. oda meg vissza megy egy-egy autó...
Az a felüljáró is, amit meghódítottam azért olyan tök üres: Nem vezet sehova. :) Csak gondolom kiépítették, hogy majd jó lesz ha...
Puszi! Milu
Sziasztok, na igen ez nem semmi dombocska :S Nagy gratula h így haladsz. Ez azért kitartó munka és akaraterő :)
süti beállítások módosítása