A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Rohangálós délután

2009.07.03. 22:01 Milu75

Ma műszaki vizsgára vittük a kisautót. Mondhatnám, hogy megújult a dárga, hiszen olyan szépen ki is takarították... :) Kívül-belül szép lett és tiszta! Kicsit lehidaltam mondjuk reggel, mikor közölték az előirányzott árat, de hála az égnek, délutánra kevesebb lett az összeg... :) Pedig még a központi zárat is megbütykölték.
Amúgy a legjobbkor mentünk és vittük el Pallát. Ugyanis 10-15-ig az egész országban szünetel a vizsgáztatás, mert utána megújul vagy átalakul az egész menete. Nekünk meg 17-én járt volna le a forgalmi, szóval még épp időben voltunk. Huhh.... 

Ezért ugye megint csak hamarabb jöttem el a melóból. Legkésőbb 3-ra oda kellett érni a kisautóért. Aztán hazajöttem, mögöttem a viharfelhővel... :D
Itthon pedig jó kis ötletem támadt. Ugyan a hétvégére terveztem, hogy elviszem az ikreket az éves kombinált oltásra, most előrébb hoztam a dolgot. Még rákérdeztem előtte, hogy ki is rendel ma. Mert nem mindegy ám! A lényeg, hogy vagy Márti vagy Anna néni legyen. Márti tudom, hogy szabin van, ezért nagyon is örültem Anna néni rendelésének. Van egy harmadik doktornő is, de vele még nem is találkoztam soha. :) Szóval azért is ragaszkodtam Anna nénihez, mert vittem neki egy kis doboz bon-bont. Annyiszor hívom Őket telefonon, hétvégén, szombat este, stb... És Ők mindig készségesen és kedvesen segítenek! Megérdemlik az ajándékot. Az a tervem, hogy majd a névnapjukra is kapnak valamit, mert ugye most Márti dokinéni így nem kapott semmit. Pedig Ő sem maradhat ki a sorból! :)

Na de a mai orvoslás. Édes manóimnak itthon kikészítettem a hordozókat, aztán mire térültem, fordultam, Ábel már benne is feküdt. Lolika még csak félig mászott bele, szaglászott a drágám. Rajta taszajtottam egy finomat és már bent is volt. Aztán rájuk csuktam az ajtót és indulhattunk is. Kincseim végig énekelték nekem az utat. :) A rendelőben azonban nagyon bátran viselkedtek. Simán kijöttek a hordozóból, nem is kellett Őket erőszakkal lefogni... (Nem úgy, mint Vilmost néha...) Szépen megkapták az oltásokat, majd megnyugodva másztak vissza a helyükre. Aztán Én még vettem ezt-azt: többek között Zeusznak gyógy-tápot, kutyáknak cseppeket a kullancsok ellen, cicáknak nyugtató párologtatót és asszem ennyi is... 
Aztán jöttünk haza. Édes Lolám, mikor kijött a hordozóból, még mindig nyávizott és igyekezett minden egyes itthoni bútorhoz hozzádörgölőzni és gondolom ezzel megjelölni. Boldog volt, hogy végre hazajöttünk.

Van ám még valami, amit "megvizsgáltunk". Kérdeztem Anna nénit, hogy akkor túlsúlyosak-e a manók, mert igen sokat nyomnak a mérlegen.:( Ő megnézte: szépen felállította a cicókat, szemmel vizsgálta, majd a pocakjukat fogdosta nekik... Ábel olyan határeset, azt mondta. Nem mondaná túlsúlyosnak, de látszik, hogy nem egy éhező cicuka! :D Egyébként 6,1kg! csak ebből gondoltam, hogy ez sok lehet. Ám nagydarab, nagynövésű macsek is, ezért éppen normális. Na de itt van még Lolika, aki a maga kis 5,3kg-val bizony fogyókúrára lett ítélve. Neki nagy a pocakja és igaz, hogy kevesebbet nyom, ám a csontjai is vékonyabbak, nem tesz neki jót a túlsúly... Na most már akkor legalább nem leszek egyedül a diétámmal! :D Na Ő nem vészes, de oda kell rá figyelni!

Mindez után már nem akartam semmit... Aztán hazajöttem, picurit kerteztem, majd kimentem Peti elé a buszhoz. Onnan pedig kettesben mentünk át bevásárolni. Ami után már tényleg csak a haza út volt hátra. Éppen időben, ugyanis leszakadni készült az ég. Gyülekeztek a felhők, felerősödött a szél és hamarosan meg is érkezett a vihar. Dörgött, villámlott és legfőképpen: szakadt!

Asszem összességében ennyi. Most ugyanez képekben.
Mert hogy a vihar előtti fülledtségben készült azért pár... :)
Ki másszon a hordozóba? :


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Hamar kiderült! Az a jó, hogy mind a ketten önszántukból másztak bele. Picit féltem is, mert Ők azok, akik elég sokszor éjszakáznak a számukra biztonságot adó hordozóban, nehogy majd most megrettenjenek. Nincsen így!!! Ábel pl. már most abban fekszik és biztos vagyok benne, hogy Loli is a hálóban! :)

Itthoni képek az utazás után:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kutyik a kertben:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Olyan szinten volt meleg és fülledt az idő, hogy bejöttek és inkább bent tomboltak tovább:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kidőlve...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Mókamester! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem ússzuk meg azonban a mai napot sem kerti képek nélkül.
A napokban már említett, felkötözött és megfiatalított málna:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Amit ma végül csak elfelejtettünk leszedni... :( Szeder! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Ezt is említettem már:
A megkarózott, meghagyott 5 tő paradicsom a hagyma ültetvényben:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


2 kép a teraszról: Akik nagyon imádják ezt a rengeteg esőt! :)
Kis fehér, leomló, "nemtudom a nevét" virág:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Sivatagi szegfű: Már tiszta bokros! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Na még az este: Bevásárlásunk alkalmával megvettük az idei első dinnyénket.
Kíváncsi vagyok rá... Ábel is az volt! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Egyelőre a hordóban várakozik: Peti tette oda! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


2 kép az égről: Gyülekeztek a felhők...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán esett is belőlük...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Prémium: Ma egy videó. A Mi kis inspiráló gólyánk kicsit szélvédett helyre került. Ám a mai szél végre megmozgatta őt is egy kicsit... :)

Szólj hozzá!

Címkék: kutya autó macska süti vizsga dinnye lola szeder oltás gólya ábel málna zeusz masni állatorvos felhők vili sivatagi szegfű

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr291225359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása