A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Szimplán kedd

2009.07.28. 21:15 Milu75

Néhány napunk totálisan egyforma. Illetve átlagos. Ám koránt sem unalmas! :)
Szóval ma megint Vilmos ébresztett, de valahogyan nagyon nem akaródzott kikelni az ágyból. Aztán persze megtettük, hiszen megjelentek a többiek és a kutyik is csaholni kezdtek az előszobában. Gyors kaja mindenkinek, majd takarítás és egy kicsi idő magunkra is. Készülődés majd munka... Hazafelé fejfájás, majd megint állatkázás, utána kertezés, locsolás, vacsora... Ma este szerettem volna paradicsomot kötözni, muskátlit tápozni, de ebből sem lett semmi. Egyszerűen csak megcsináltam, a legfontosabbakat és bejöttem a házba. Peti maradt még: lelkesen játszott Masnival a kertben. A tegnap vásárolt frizbiknek örültek. Tegnap ugyanis remek ötletem támadt és bementem egy játékboltba, ahol kaptam is 4 db frizbit összesen 1040,- forintért. Kb. ennyi volt 1 db a helyi Tescoban a múltkor és még el is volt deformálódva, repülni is alig tudott... :( Szóval jó vásár volt a tegnapi. Masnika nagyon is élvezi a frizbit! És Apa-gazdi is. Szerintem... :) 

Sajnos képünk sincsen ma sok. Ilyen egy dolgos hétköznap...
Reggel az ablakban: Az összes fiú...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kislányka cicó velem volt. Segített nekem a gépnél... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kutyák pedig ma reggel már igenis tomboltak. Süti asszem meggyógyult! 
Szerintem nem is volt igazán nagy a baj...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Pár kép délutánról: Szépséges Verbénák:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Málna: megint érik!!! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prémium? Hááát... Nem kellemes, de a darazsak visszajöttek. :(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Megint lefújtuk...

 

3 komment

Címkék: kutya macska süti lola ábel verbéna málna zeusz masni vili darazsak

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr971274426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sziasztok

Kéréssel fordulok hozzátok 5 pici cicának keresek gazdit. Valaki szeretne esetleg pici cicát befogadni? Pest - Szeged útvonalon bárhova el tudjuk vinni.4lány 1 fiú.Képeket emailben tudok küldeni.

Köszönöm: Andi( Artúr és Foltos (Mafffia) gazdija
Szia! A mi kutyáink is szeretik a frizbit, az elsők után én is mindig beszedtem játék után. Az Europarkban van egy játékbolt, én régebben ott vettem 170 forintért, bár akkor elhoztam a készleten levő összes (3) darabot. Ha kint hagynám, 1 nap alatt szétrágnák. Minden szétrágnak, vagy elásnak... Csontot is úgy adok nekik, hogy beterelem őket az előszobába egyesével, mert különben elásnák, de úgy, hogy fél méteres lyukat egy 10 centis csontnak :-))) A méhek ellen mi is Raidet alkalmaztunk, de úgy, hogy egy egész flakont odafújtunk. (Nekünk a sziklakertben a földbe fúrtak egy lyukat (!) és oda költöztek be. Tavaly meg hangyáink voltak, de mindenütt, hatalmas csapatostul, teraszon, kertben, konyhában...
@Krisztinca: SZió!
A sziklakertbe??? ÓÓÓ!!! Az nem semmi. Még jó, hogy ki tudtátok űzni Őket.
Ha nálunk nem válik be a Raid, akkor veszünk Biolit-et, mert állítólag annak nagyobb a hatósugara. Az a baj ugyanis, hogy magasan fészkelnek... :(
Más: Érdekes módon nálunk nem nagyon ásnak a manók. Mondjuk csak akkor, ha frissen kapálunk vagy Mi ásunk... Na akkor besegítenek. De magunktól nem nagyon. Sok-sok játékuk van. Különbség van a kinti és a benti játékok, labdák között. A bentit nem lehet kivinni, a kintit pedig nem hozhatják be! :D Asszem már megszokták.
A frizbinál Én is felvásároltam a készletet. A 4 db-ot! Kicsit furcsán is néztek rám... :D
Milu
süti beállítások módosítása