A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Fűnyírás

2009.09.20. 22:02 Milu75

Mára egy alapvetően pihengélős, csak kicsit gazolós, kertészkedős, majd locsolós napot terveztem. De persze máshogy alakult... Délelőtt még csak-csak pihentem, már ha a mosást és takarítást annak tekintjük. :D
Délután aztán nekiálltam gazolni. Manka és Simon cicáink sírját tettem rendbe. Nagyon gazos volt már. :( Közben (hülyeség tudom, de...) beszélgettem velük. Elmeséltem nekik, hogy hiányoznak, és hogy Zeuszka és 3 új tesója már teljesen benti cicák lettek. Mondtam azt is nekik, hogy tavasszal kapnak új nefelejcseket a sírra, mert az eddigiek, hááát... Meghaltak vagy nem is tudom... Túl gazos lett minden. Ma azonban felástam és egy vödörnyi gyökeret kiszedtem a földből. Bízom benne, hogy ezután már könnyebb lesz rendben tartani! :) 

Aztán mivel úgy volt, hogy Peti siet haza füvet nyírni, rátelefonáltam, hogy hol is tart ez ügyben. Megtudtam, hogy nem nagyon fog hazaérni úgy, hogy még világosban lenyírja majd az összes füvet. Márpedig azt ma le kellett nyírni, mert hatalmasra nőtt a héten. Nem tagadom, hogy haragudtam Petire, mert azt ígérte, siet és majd megcsinálja. Ehhez képest ma délután Én veselkedtem neki. Még most is sajog a derekam. Olyan méretű és erejű fűnyírónk van ugyanis, amivel nem hogy kanyarodni, de 5 centit arrébb tenni is nehéz... :( Minden tiszteletem Petié, hogy minden héten 2 órát tologatja ezt a monstrumot! Még a hátsó kertben csak-csak, ahol ugye nagy a terület: ott tolni kell egyenesen, majd húzni. De oldalt és elöl a kis fordulókban... Állati nehéz volt! Mire Peti hazaért, azért derekasan megcsináltam mindent. Éppen locsoltam és Petinek már csak az első kertek locsolása maradt. Na meg utánam elpakolni... :)
Még gyorsan átszaladtam Szüleimhez egy órácskára beszélgetni. Kedden ugyanis elutaznak...
Majd mikor hazaértem, Peti éppen akkor végzett a munkával. Furcsáltam, de megtudtam, hogy a szomszédokkal beszélgetett. Nagyon dühös lettem: Nem rá, hanem a szomszédainkra. Most már a 2 tanú jelöltünk is húzódozik és nem akarnak eljönni majd a tárgyalásra. Én ezt komolyan nem értem! Tényleg úgy gondolják, hogy ez a megoldás??? Csak azért, mert nem akarnak rosszban lenni senkivel, inkább eltűrnek mindent? Nagyon rosszul esik ez a hozzáállás. Mert zúgolódni és zsörtölődni, azt tudnak. Ám mikor odakerül a sor, hogy Mi vállaljuk a nevünket és tartjuk a hátunkat, azaz beadjuk a papírt a problémáról, akkor szépen mindenki benne hagy minket a szarban. Na ezek után elég furcsa, mert akkor majd Én legyek velük rosszban, amiért ezt teszik velünk??? Erre persze egyik sem gondolt. Mert Mi nem vagyunk olyanok... Peti asszem holnap bemegy az Önkormányzatba és megkérdi, mi ilyenkor a teendő, mikor a megjelölt tanúk nem akarnak eljönni. :( Mindenesetre nekem személy szerint nagyon rosszul esik! 

Még egy szösszenet a virághagymákról. Tegnap szépségesen elültettem őket, erre ma Süti úgy gondolta, segít nekem átrendezni egy kicsit. Tényleg nem sokat tett, csak a nárciszhagymákat szedte ki és dobálni kezdte a fűben. Aztán mikor megszidtam, nagyon is értette, hogy rosszat tett. Szépen végignézte, míg visszatemetem őket, majd bűnbánóan rogyott le a teraszra. Szerintem tudja, hogy igazából nem haragszom rá. Tudja, hogy imádom!!! :) 

Pár mai kép:
Reggeli mosás: Vannak segítőim! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A mosás fárasztó! :D
Szerelem...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kanapés...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Fotelos...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Gazolás Mankánál és Simonnál: előtte...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Utána...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Közben: kutyáink és a répa!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aki végül megette: :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Gyors benti körkép: 
Loli leköltözött...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vilmos maradt...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Zeusz még mindig a napon...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ábel pedig bealudt a fotelon...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Anya-gazdi füvet nyír!
Előtte:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Közben:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Hátul kész!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Prémium: A fáradt rágcsa őrzés... :)

 

Szólj hozzá!

Címkék: kutya simon szerelem macska süti szomszédok répa lola kert ábel manka zeusz fűnyírás masni mosás vili gazolás

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr711395685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása