A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Megint hó

2010.01.18. 22:15 Milu75

Hétfő:

Ma reggelre ismét fehérbe borult az udvar. Na nem esett olyan hatalmas mennyiség, de arra épp elég volt, hogy munkát adjon nekünk reggel. Pedig "hősiesen" ellenálltunk az ébresztgető seregnek és kihúztuk a felkelés időpontját. :) 
Aztán persze etetés, takarítás és hólapátolás volt a program. Peti a teraszt takarította, míg Én a gurulós kapu sínjét tisztítottam le. Mondom, nem volt vészes, mégis azt mondta Peti, hogy emeljem le a fogaskerékről a kaput, mert ki tudja mi lesz, mire este hazajön... Este aztán tényleg fura dolog történt. Mikor Peti megpróbálta elgurítani a kaput, az csak nem akart olyan simán mozdulni. Már éppen azt gondolta, hogy mégsem emeltem le a motorról, mikor egy erősebb rándításnál csak megindult a kapu: Befagyott! :O Érdekes, ám nem annyira csoda, hiszen mikor este engem hozott haza Peti - és a kutyák -, akkor kb. 20 km/h-val tudtunk jönni, annyira lefagyott az út mindenhol. Asszem 2x meg is csúszott a kocsi hátsó fele... :O 

Én meg közben - mármint délután - aerobicra mentem. Ma már sokkal, de sokkal lelkesebben indultam neki az edzésnek. Először is ma újítottam meg a bérletemet és a 10 alkalmas helyett már havi bérletet vettem. Ez ugyan egy kicsit drágább, de most, hogy már az erősítést is ismerem, gondoltam, mehetnék többször is. Na meg motiválva is leszek, hogy kihasználjam... :) 
A mai óra szuper volt! Mikor beértem a terembe, már csak elől volt hely, így a második sorba álltam. Nem igazán szeretek ott elöl lenni, hiszen nem vagyok még profi, nem olyan jó, ha mindenki engem lát, miközben a szökellő lépéseket igyekszem mással helyettesíteni. De sebaj. Pláne, hogy pont emiatt igyekeztem minimálisan hibázni és csak párszor megállni szusszanni!

Még annyit, hogy a melóban ma nem volt sok munka, valamilyen USA ünnep miatt... Ezért aztán megírtam Masnika jellemzését is, ami most este már elérhető bal oldalt. És akkor ennek kapcsán vettem ám észre, hogy egyre több képet válogatok a manókról. És pl. Zeuszról még alig raktam be párat, Ő volt az első, akkor még úgy gondoltam, annyi elég. Na de nem hagyom ám annyiban, már elindult Zeuszka és a többiek képeinek a további válogatása. :)

Na de jöjjenek előbb a mai képek:
Kertünk reggeli fehérségben:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Terasz takarítás:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gurulós kapu sínje: Nem volt vészes...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kutyás tombolás:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Próbáltam videón is megörökíteni. Hááát.... Azért látszik a lényeg! :)

Még este is tomboltak... :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cicukáink meg csak lestek...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Egy évvel ezelőtt...>>

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (4,9/5)

Szólj hozzá!

Címkék: edzés kutya tél macska süti torna lola kapu mozgás masni aerobic vili tombolás

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr211683398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása