A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

A hátam és a görcs

2010.02.08. 20:36 Milu75

Hétfő:

Bizony, ma regel igen bajosan keltem ki az ágyból. :( Konkrétan szinte sehogy. Elkezdtem Én a cicákat etetni, de az alomtisztításnál igen szenvedtem. Azt a fájdalmat nem kívánom senkinek, mikor lehajoltam, majd támaszkodva, kapaszkodva és kb. csillagokat látva bírtam csak vissza egyenesedni... Gyorsan vissza is feküdtem az ágyba és nem is mozdultam kb. 10-ig. Akkor kénytelen voltam elvánszorogni a mosdóig, de ennyi... Nem sok mindent csináltam ma. Délutánra kicsit jobb lett: betámasztottam magam a kanapéra és ott TV-ztem, de most estére már az ülés is fáj... :( 

Persze kutya bogyók velem aludtak a hálóban, csuda mód örültek nekem, mármint annak, hogy itthon vagyok. :)
Ja, igen: természetesen elmentünk ám dokihoz is. Peti elkérte magát a melóból és hazajött értem, majd elfuvarozott az orvoshoz. Még jó, hogy kértem időpontot, ugyanis elég sokan voltak a váróban. Csodák csodájára még ki is szóltak, hogy az időpontos következik. A legutóbb ezt nem tették és még nekem kellett veszekedni az ott várakozókkal. Jó dolog ez az időpont, de azokat is megértem, akik órákat várakoznak. Mondjuk Ők is felemelhetnék a telefont. :O Na mindegy...
A lényeg, hogy totálisan görcsben van a hátam. Én tisztára abban a hitben mentem oda, hogy megfázott és begyulladt, ezzel szemben az orvos szerint túlerőltettem és bizony görcsbe rándult, de nagyon! Amit mondott, hogy igyekezzek melegen tartani és kaptam 2 izomlazító bogyót. Na meg jó tanácsokat, hogy máskor fokozatosan terheljem az izmaimat, ne durr bele bumm. Az igaz, hogy mióta erősítésre is járok, sokkal jobban terhelem és a múlt héten még súlyzóztunk is, de... Akkor egyáltalán nem gondoltam, hogy ennek ilyen következménye lehet. :( 
Este persze megkonzultáltam a családdal a dolgokat és Anyukám masszázst ajánlott, sógornőm pedig kenőcsöt. A masszázs persze az Én fejemben is megfordult, ugyanis régebben jártam is rendszeresen egy helyi gyógy-masszőrhöz. Talán újra fogok... :) Még a kenőcsön is gondolkodtunk. Inkább, mint izomlazító gyógyszeren, de persze azt is beszedem! Holnap azért kapok nadáytő krémet is, amit majd helyileg kenegetünk és ha beválik, bevásárolunk belőle egy egész tégelyt vagy mit... :)

Ennyit rólam. :) Még amit akartam írni, hogy ma 2 iszonyatos robajjal zúdult le a tetőről a hó. Na még nem az egész, de a 2/3-a. Az utca felőli rész délelőtt csúszott le, pont mikor aludtunk. A hátsó rész pedig, mikor épp a kanapén ültünk a kutyukkal. Olyan hirtelen és hangos volt, hogy bizony megijedtem. Aztán kiérve a kertbe még inkább, ugyanis pont oda zúdult az a nagy mennyiség, ahol azelőtt 5 perccel még Süti ette a havat. :O Az egy másik kérdés, hogy miért eszi... Nem is szeretem, még jó, hogy behívtam! :O

Pár mai kép:
Délelőtti pihizők:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A robajok:
Lezúdult hómennyiség elöl...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A tető:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán a második robaj, délután: Hómennyiség...
Nem is tűnik olyan soknak. De ez itt kérem, tömör hó!!!
Nem süpped bele az ember lába... :O

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Persze, hogy itt szoktak időzni a manók: Rám meg a frász tör...
Előtte készült kép:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Még egy mini aggodalmam:
Van még egy mennyiség a tetőn. Persze hogy a terasz fölötti részen. :(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Visszaevezve vidámabb vizekre: Tombolás a nappaliban...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szerelmesek összebújva...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zeusz istenségünk újra felfedezte a mérleget! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy évvel ezelőtt...>>

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (5/5)

2 komment

Címkék: kutya fájdalom tél macska süti lola ábel zeusz masni görcs vili izomgörcs

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr291740412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Milukám, gyógyulj meg mihamarabb!

puszi
J.
@Anyakonda: Szióka,
Jajj, de aranyos vagy! Köszi, hogy gondoltál rám. :) Igyekszem...
Pussz: Milu
süti beállítások módosítása