A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Kutya pszichológia

2010.03.10. 22:20 Milu75

Szerda:

Ma itthon maradtam szabizni... Mára rendeltem ugyanis a Sütinek való tápokat. Még mindig a nagyobb kiszerelést részesítem előnyben, mert úgy sokkal jobban megéri. Ezért most 30kg táp figyel a kamrában. :) Viszont reményeim szerint ez majd októberig kitart. Ám 2 gubanc is adódott ezzel kapcsolatban. Először is, hogy már a rendelésre ráírtam, olyan zacsit hozzanak, aminek a lejárata meghaladja a 2010. októbert. Ennek ellenére a 2x7,5kg-is zsák csak júliusig jó. Mikor néztem, már mondta is a nő, hogy ezekből az ízekből egyszerűen nincsen tartósabb... Hááát, na mindegy - mondtam -, ha a nagy 15kg-os tovább jó, akkor legyen. És ekkor vettem észre, hogy nem is olyan ízűt hoztak, mint rendeltem. A kocsiban csirkés volt, Én meg már nem szeretnék Sütinek olyat adni... Ezért is rendeltem bárányosat. A nő megint sűrű elnézések közepette mondta, hogy akkor visszajön, ha itthon vagyok még délután is. Hát tényleg jó volt, hogy egész napra szabiztam ma...
Ja, és most jut eszembe, hogy még a rendelt jutifali sem pont az, amit kértem... Ugyanis kétféle van belőle. A "normál" és a light. Persze, hogy light-t kaptuk. Ezért már nem is szóltam... Mindegy... Még azért nem írom le őket teljesen, de most vesztettek egy kicsit a renoméjukból. Pedig eddig mindenkinek csak dicsértem őket. Na mindegy...

Amúgy semmi különöset nem tettem itthon. Mostam egyet, majd az íróasztalomon raktam rendet és kiszelektáltam egy csomó tavalyi, lejárt prospektust meg ilyeneket...

Délután pedig végignéztem a következő videókat (katt), majd elolvastam az egész oldalt. Fantasztikus módszert "találtam" a kutyák nevelésére, illetve "kezelésére". Köszönet érte Fifi-gazdinak!!! :) Ajánlom minden kutyagazdinak!!!
Délután el is kezdtem nevelni Masnit. Mondjuk már nagyon sok mindent tud, iszonyatosan figyel és gyorsan tanul. A mai történet: Mikor ki akarnak menni (mind két kutty), azt általában nyüszítéssel és ajtóra ugrálással jelzik. Már ezzel is van nem kis probléma, de most az utána lévő viselkedésre koncentráltunk. Szóval mondtam nekik: ül! És Ők leültek, mert ezt már gyakoroltuk. Aztán emeltem a kezem a kilincshez és már ugrottak is megint fel. Ekkor elmentem az ajtótól és leültem. Kb. 1 perc múlva mentem vissza és "lejátszottuk" ugyanezt. Majd mikor már nem ugrált Süti, akkor Ő kimehetett. Ám Masni nehezebb esetnek bizonyult. Vele sokkal többször kellett ezt megcsinálni. Mikor elmentem az ajtótól, Ő csak sóvárogva nézte Sütit, aki már kint rohangált. Ám egyszer csak leesett neki, mert szuper okosan viselkedett. Megint mondtam, hogy ül, majd emeltem a kezem. Ő még mindig ült. Majd nyitottam az ajtót és még mindig ült. És csak akkor indult neki, mikor kimondtam a "varázsszót: mehetsz!". Okoska manóka Masnika!!! :) 
Azért persze ezt még sokat kell gyakorolnunk és próbálom rávenni Petit is, hogy hasonlóan tegyen. :)

Pár mai képünk akkor készült, mikor megérkezett a szállítmány:
Cicák az asztalon kutattak...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Süti nagggyon szaglászott: :)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Masni viszont az ajándék rágókötélnek örült a legjobban!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  




Kicsit huziztak is Sütivel...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Majd Sütit már nem nagyon izgatta a dolog.
"Akkor ez csak az enyém, Anya?" :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prémium: Szegény orgona...
Már látom az időképen, hogy hatalmas hóesés közelít. :(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy évvel ezelőtt...>>

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (5/5)

2 komment

Címkék: kutya ajándék macska süti lola nevelés ábel orgona kutyapszichológia zeusz masni rendelés táp vili

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr391830028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szia Milu,
Az, hogy csak júliusig jó a táp, az azt jelenti, hogy nincs benne _annyi_ tartósítószer, ami jó! Az én Golycikám is a bárányos-rizsest imádja, megveszik érte. Én a juniort adom neki még mindig, mert apróbb szemű, és ő iszonyatosan habzsol.
@Krisztinca: Szia,
Persze, persze! Ezt gondoltam Én is. Ezért nem is annyira baj. Csak ugye neki a 30kg fél évre elég. És Én keverni szoktam az ízeket minden nap.
De akkor most úgy lesz, hogy nyárig megeszi a 2 kis zsákot (lazacos és szarvasos), és utána kezdünk neki a nagy zsáknak (bárányos).
Puszi Nektek!
süti beállítások módosítása