A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Takarítás

2010.04.05. 20:51 Milu75

Hétfő:

Nagyéknál ez valahogy fordítva működik... Általában a tavaszi nagytakarításnak készen kell lennie húsvétra. Na hát Nálunk meg pont húsvétkor van idő takarítani. :D :O Illetve még így sem készül el az egész ház, de már jó úton haladok.
Ma Peti elutazott Szarvasra, Én pedig itthon szedtem szét a vizes blokkokat. Konkrétan kipakoltam a fürdőszobát, a wc-t és "újjáépítettem", sikáltam és dörzsöltem és lemostam és töröltem és átrendeztem és... :D

Na de nem így kezdődött ám a nap. A takarítás persze tervben volt, de...
Míg Peti reggel készülődött, volt egy kis időm visszabóbiskolni az ágyban. Mikor elment, gondoltam, még visszafekszem, hiszen már csönd van és nyugalom... Aztán csöngettek! ki hitte volna, hogy húsvét hétfőn még járnak locsolkodni? Ok, persze... Nekem is gondolnom kellett volna rá. :( Így mikor Bátyám nevelt fia, Ákos lépett be a kapum, kicsit meglepődtem és rögtön arra gondoltam: Még piros tojás sincsen itthon, mit fogok adni Neki? :O Aztán megoldottam, elmajszoltunk pár kocka csokit, mielőtt tovább indult az esőben bringával...
Kicsivel később megint csöngettek. O Apukám érkezett szintén bringával! :) Piros tojást Neki sem tudtam adni, csak egy pohárka páleszt és koccintást, majd dumcsizást. :) Mivel az eső akkor is esett, így a kert nézés elmaradt, illetve ablakon keresztüli volt... :( 

Pedig egészen jó kis eső volt ma. Olyan szemerkélős, pötyögős, egyáltalán nem zuhogóan árasztós. Ám ha az ember ilyenben bicajozik, simán bőrig tud ázni...

A 2 látogatóm után tényleg nekiálltam takarítani. Hála az égnek a manók ma igen nyugisak voltak, így nem "zavartak". Egyedül akkor volt egy kis bonyodalom, mikor leszedtem a kád elejét és mind a 4 cicc bevonult a kád alá és az aláépítés mögé. Gondoltam, várok egy keveset, majd csak kibújnak maguktól. Háááát, beletelt egy "kis" időbe, mire mindenki kijött. Azaz váltogatták egymást: kijöttek, bementek, játszadoztak. Édesek voltak, hiszen Nekik ez újdonság volt, ám eljött az idő, mikor elfogyott a cérnám és kitessékeltem mindenkit a fürdőből. A wc és a fürdő után még porszívóztam, mostam, teregettem, vasaltam, virágot locsoltam, mosogattam... Asszem ennyi. Most pedig fáradt vagyok. Eléggé...

Kutyókkal néha kimentünk a kertbe, mikor alább hagyott egy picit az eső csöpörgése.  Körbejártuk a házat, nézegettük, milyen szép a kert, stb... Majd hamar bejöttünk és Ők tündér kutyók módjára aludtak tovább a fotelban.

Este aztán megérkezett Peti és mesélt és mesélt... És hozott fincsi Nagymama féle kacsasültet, amire azonnal rávetettem magam. :) 

Röviden ennyi. Asszem kép sincsen sok. :(
Reggel megint csak ágyban... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Egy nózi: :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ezt Ábel is megkuksizta: :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Zeusz, szokásához híven az ágy mellett:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Mai kert: Merthogy átfogó képet nem is csináltam a hétvégén...
Szóval: hátsókert...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oldalkert:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És előkert:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hortenziák:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nárciszok:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gyöngyikék:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lupinusz:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Benti képet nem nagyon szoktam ide tenni...
De ma itt van a kicsit átrendezett "pakolós" fal/polc a kád felett, a fürdőben:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rajta az Én imádott fürdősóimmal. :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Egy évvel ezelőtt...>>

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (5/5)

4 komment

Címkék: húsvét kutya macska süti eső kert ábel takarítás zeusz hortenzia masni nárcisz gyöngyike lupinusz fürdősó

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr711897194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagyon szép lett minden!!!! Vasárnap Abonyban voltunk és fél úton megálltunk pisilni. A fűben pont ilyen Gyöngyikék voltak. Mondtam Zolinak, hogy hozzunk belőle haza de Ő nem akart, mert szerinte gyom. Hiába mondtam, hogy nézd a leveleit...stb. Aztán nem hoztunk:)))) Háhááá most viszont majd jól bebizonyítom, hogy nekem volt igazam:))))))))))))))

Olyan szépek a virágaid!!!!:))

Pusza, Evi
@eWe: Ó! Akkor majd Én viszek Neked Gyöngyikét!
Hagymás növényke é siszonyat gyorsan "szaporodik". Én még a Mamámtól hoztam, illetve az Ő kertjéből. Egyre több lett belőle minden tavasszal. :)
Egyébként akartam is mondani, hogy monjad nyugodtan, mit szeretnél és visszük! :)
Eddig tervben: Sárga "Napsugár" növényke. Nem bizti, hogy ez a neve, nem tudom, hogy hívják...
Aztán sárga krizantém, lila és kék virág, ami a krizantémok előtt virágzik, késő augusztusban, szeptemberben talán... A sásliliomot kihagyom, hiszen Tőletek is hoztunk. :D Viszont van fáklyaliliom, azt szívesen. Ám még addig megnézem, nehogy ugyanaz legyen, mint a láng. :D
Aztán esetleg írisz és akkor Gyöngyike.
A Folyondárt is észben tartom, de sajnos a miénk még olyan kicsi... Talán jövőre.
Puszika!!!
@eWe: Ja! És szedtem ki epret! Abból mindenképpen kaptok!!!
Na meg szobanövényt is költöztethetünk, mert Nekem már kicsit útban vannak... Hm?
Hűűűű nagyon király lenne, nagyon kösziiii!!!!:))))
Egyébként én is fáklyaliliomot adtam de hátha más lesz a virágja :DDD
süti beállítások módosítása