A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Magok

2010.05.17. 22:15 Milu75

Hétfő:

Az időjárás? Talán ma már nem esett annyi eső, de az orkán erejű szél megmaradt. Ma inkább a neten talált képeken és videókon szörnyűlködtünk, amik azt mutatták, mi folyik az országban. Iszonyat sok patak kilépett medréből, hatalmas vízfolyamként zúdult alá a hegyekből... Elmosva falvakat, házakat, utakat és még egy várost is. :O Egy kolléganőm sem tudott ma dolgozni jönni, mert konkrétan lezárták a főutat, ahol jöhetne... Ehhez képest Mi egy szót nem szólhatunk: A kis utcánk ugyan reggelre víz alatt volt teljesen, de sikerült "kieveznünk". :D Estére pedig már csak egy csuda nagy tengerré apadt az utca közepén a víz... ;) 

A Mi napunk? Extra talán nem volt, de... : Vannak új napraforgó magjaim! A történet persze régebbről indul. :) Nos: kb. már 2 hete, hogy elvetettük a kerítés mellé a szépséges dísz-napraforgó magokat. Már 2 éve vetünk ilyen magot és mindig nagyon tetszik a végeredmény... Szóval idén eddig nem hajtottak ki. :( No sebaj, gondoltam, elvetem újra. Na nem ugyanazt, hanem egy másik csomaggal. Tudtam, hogy Anyukámnak is vittem egy csomagot, bár azt mondta, Neki nem kell, mert lesz sárga napraforgója, ami már ki is kelt. Így hát gondoltam, visszakérem... Át is mentem a hétvégén, de nem találtuk. Pedig még a sufnit, kamrát, konyhát, mindent is felkutattunk. :O Szegény Anyumban meg lelkifurdit kelthettem, pedig nem akartam. Mondtam is, hogy az egész nem ér annyit. De Ők - Apuval egyetemben - felkerekedtek és akartak Nekem venni egy új csomagot. Csakhogy a barkácsboltban már elpakolták a magokat... A gazdaboltban pedig nem is volt ilyen... Azért persze beugrottak Hozzánk és hoztak törökszegfű magot vigasztalásul. :) Na meg a kertet is végig néztük, már amennyire azt esőben tehettük... Erről nem is írtam akkor, mert... Nem is tudom... Gyors volt és tényleg nem gondoltam annyira fontosnak azokat a magokat.

Na de ma már nem nyugodtam. :D Szerintem, ha Anyu nem kezdi el kutatni, keresni és pótolni, talán annyiban is hagytam volna. Így viszont: Ma felhívtam a barkácsáruházat, hogy miért pakolták el a magokat és mit is csinálnak vele meg ilyesmi... Merthogy Nekem kéne. :) Csak a vevőszolgálattal tudtam beszélni, aki viszont látta, hogy készleten még 5 csomaggal is van az áruháznak. Felhívta őket és megtudta, hogy már tényleg elpakolták... Ám ha Én neten vagy telefonon megrendelem, kutya kötelességük előkotorni a dobozból. :O Persze, hogy megtettem! És délután, munka után oda is autóztunk és meg is kaptuk. Végig néztük, ahogyan felbontanak egy másik raklapot, majd olyan raklap emelős-darus kocsival felemelkedve egy másik dobozból szedték nekem elő áhított magjaimat. :D Röhej, mi? De most nagyon örülök!!! Már el is dugdostam Őket! ;)

Ezen kívül picit még kint voltunk a kertben. Peti igyekezett "károkat" elhárítani, úgy mint piszkét és szőlőt kötözni. Én a muskátlikat istápoltam, majd mind a ketten jegesre fagyott kézzel jöttünk a házba...

Bent semmi küli, cicuk élvezik a fűtést -merthogy tegnaptól bizony megint fűtünk -, kutyik pedig ki-be járkáltak... Masnika este megint habzó szájjal tért aludni. Peti sikeresen kimenekítette a megtépázott békulát. Utálom már őket... :(

Hát ennyi.
Kép
eink: Mindenkiről kattintottam ma reggel!
Sütemény...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ábel:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vilmos:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Zeusz:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Masni:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Loli:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Délután: kert...
Piszke eldőlve:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kötözés:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Szőlő kötözés: itt épp az egyik magnélkülit...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ezt csak úgy: A Júdásfa :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És a kis utca estefelé...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy évvel ezelőtt...>>

Két évvel ezelőtt...>>

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (5/5)

Szólj hozzá!

Címkék: utca kutya macska mag süti eső lola kert ábel szőlő zeusz masni napraforgó vetőmag vili piszke júdásfa

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr562011485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása