A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Az időpont...

2010.07.21. 22:07 Milu75

Szerda:

"Akinek nincsen esze, legyen notesze!" - tartja a mondás. Milyen okosan. :) És az a röhej, hogy Nekem van is noteszem, bár szerintem némi ész is szorult belém, ám néha már nem tudom követni, hol is tartok...
Szóval ma visszamentem a reumatológiára, mondván, mára van időpontom kontrollra. Elkértem Magam a melóból. El is jöttem, elbattyogtam a kocsiért Petihez, majd haza... Átöltöztem, kutyákat "legeltettem", majd irány az SZTK. Mondtam, hova jöttem, adtam a papírkámat... A pultos lány pedig ütötte a gépet, előhozta még a papírt is, majd értetlenül nézett rám, kérdezve biztos volt-e időpontom? Pláne, hogy a doktornőm ma délelőttös volt, már nincs is az épületben. :O Mondtam, igen, telefonon kaptam... De csak nem találta. Tanakodni kezdtünk, majd Ő a gépben keresgélt, Én meg a naptáramban. És szinte egyszerre mondtuk, hogy van időpontom, de holnapra... :D Affene! 
Gyorsan felhívtam főnökömet, hogy most akkor mi legyen, mert hát a holnapi időpont fényében holnap is hamarabb kell eljönnöm. Az engedélyt megkaptam, köszönöm! Jót nevettünk a bénaságomon, aztán kielemeztük a helyzetet. Van ugyanis egy közös szabis táblázat a melóban, ahol a mai napot töltöttem ki. Valszeg azt néztem és azért jöttem el ma... Eszembe sem jutott, hogy a naptáramban is csekkoljam a dolgot, lévén onnan írtam át. De persze rosszul... :( Tehát az sem elég, ha az embernek notesze van! :D

Így viszont már egészen hamar itthon voltam. Postára is elmentem, majd egy mini bevásárlásra. Aztán itthon voltam a tündér manócskákkal. Mindenki örült! A hamarabbi kaja osztásnak, a társaságnak és egyébként... Nekem! ;) 

Kézzel ma nem locsoltunk. Egyrészt Peti később is jött egy kicsit, másrészt meg kissé felhős volt az ég. Tegnap úgyis nagyon belocsoltunk,gondoltam, kibírja... A billenőset kiraktam a fűre 3 helyre is. Aztán este 9 körül feltámadt a szél és dörgött, villámlott az ég. Vártuk az esőt is, ami meg is jött, de olyan nagy mennyiségnek nem mondanám. Szerintem mikor Mi locsolunk, sokkal több nedvesség éri a földet... Na mindegy, a levegőt azonban kicsit felfrissítette, ami nagyon is jól esik most! ;)

Képek:
Ma megint azt vettem észre, hogy nyáron kerti blog lett a Nagy család életéből.
Ám ez egyáltalán nem jelenti azt, hogy a manócskák a háttérbe szorulnak,sőt!
De magyarázkodni sem akarok. Holnap ígérem, sok cicás  képet "hozok"!

A maiak:
Rózsaloncok másod virágzása:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Tövében egy tündér Beagle kutyus: répát rágcsál! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A kert egy másik szeglete: Angyaltrombiták!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rózsaszín trombiták! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mellettük a napraforgók: Jól megerősödtek...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Remélem, nemsokára virágzik! ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy gyümölcsös szeglet: Nero!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bent a házban: Pici kutty a kanapén. Na meg a rágcsa! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A rágcsa népszerű! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Édes drága cirmosunk: Tágra nyílt szemek és fülek. Imádom!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Egy évvel ezelőtt...>>

Két évvel ezelőtt...>>

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (5/5)

Szólj hozzá!

Címkék: naptár kutya macska süti répa nero szőlő zeusz masni napraforgó időpont angyaltrombita rózsalonc

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr402167336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása