A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Csak szombat

2010.08.21. 21:16 Milu75

Szombat:

Ma reggel korán keltünk. Azon túl, hogy keltettek az éhes manók, de bevásárolni is mentem. Szombaton, pláne ünnepnap után nagyon sokan vannak délelőttönként mindenhol, ezért tehát már fél 8-ra a boltban voltam, majd szinte 8-ra már itthon. :)

Útközben nagyon szomorú dolgot láttam: Egy gyönyörűen szép cicát az út szélén... :(  Sajnos egyáltalán nem egyedi: Sokszor látunk hasonlót nap, mint nap... Az ilyen látvány mindig megerősít abban, hogy jól teszem, mikor a cicáinkat "bezárom".
Nem tudom, kinek a cicája volt... Így Neki szólni nem tudok. Ám azt sem hagyhattam, hogy ott feküdjön az út szélén szegényke (Mert mikor délben mentem arra, még mindig ott volt). Keresgéltem a neten és rátaláltam egy rendeletre, miszerint a gyepmesternek kötelessége elszállítani a balesetben elhullott állatokat. Fel is hívtam, hogy bejelentsem szegény cicát. A vonal túl felén, kissé álmosan közölte Velem egy férfi hang, hogy Ő bizony nem jön, mert a Mi városunknak van erre egy külön embere, hívjam fel az Önkormányzatunkat. Furcsálltam, de megtettem. Nem is reméltem, hogy valaki majd felveszi a telefont. De felvette! :O Mikor Neki is elregéltem a "problémát", szinte láttam, hogy széttárta a karját és csak annyit mondott, hogy "Itt nincsen most senki! Mégis mit vár Tőlem, mit tegyek?" Fura, nem? Mondtam Neki, hogy 30 fokos kánikula tombol, de Ő erre is csak azt tanácsolta, hogy telefonáljak vissza hétfőn. Háááát, érdekes... És szomorú... És... :(

Na de itthon is folytak az események. Peti füvet nyírt, Én főztem és palacsintát sütöttem. Na meg egy kicsit vissza is feküdtem aludni. Már írnom sem kell, hogy jöttek természetesen a kutyik is. Szeretek Velük puhulni! :) Hallom, ahogy szuszognak, nyugodtan, békésen... És úgy örülnek, mikor megpuszilom Őket vagy csak egy simit kapnak.
pici kutya ma túlságosan is örült eme cselekedetemnek és rúgkapálni kezdett, amit az Én bal szemem bánt. Konkrétan úgy telibe találta, hogy még most is fáj. Szúr vagy mi... Látni látok, de egész nap könnyezik a szemem és folyik az orrom. :O Sebet nem láttam a tükörben és nem is piros a szemem, szóval fogalmam sincs, hogy ez most komoly vagy sem.  Majd meglátjuk, változik-e holnapra...

Délután pedig nekiestem a billentyűzetemnek és szétszereltem. Mikor minden csavart kiszedtem és leemeltem a hátulját, akkor láttam, hogy ezt innen tuti nem fogom kitisztítani. Egyszerűen egyben volt vagy mi... Ezért visszacsavaroztam mindent és elkezdtem felülről tisztogatni, azaz kipiszkálni a billentyűk közül a port és szőrszálakat. És akkor az egyik megmozdult, majd kipattant. :O Tehát ez a klaviatúra ilyen: Utána simán kiszedtem minden egyes darabját és egyenként takarítottam le őket, majd visszapattintottam a helyükre. :)
Sajnos azt nem tudom mondani, hogy jobb lett a helyzet, de legalább tiszta. :D

Ezek után már csak locsoltunk, kicsit növénykét kötöztünk és gazoltunk, majd kutyókkal játszottunk. És este lett. ;) Én meg darabokban írom a bejegyzést, mert néha nagyon szúr a szemem... :(

A legfontosabbat majdnem kifelejtettem: Ma meghirdettük a IV. Russell Terrier és Beagle túrát. :) Még sok szervezés áll előttünk, de remélem, hasonlóan szuper lesz, mint az eddigiek! :)

Képek:
Kutyik kint kaptak egy kis répát:
Masni nem kérte, de job is így! (Az allergiája miatt)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Macsik bent kaptak alutasisat: Tobzódás a pulton...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kajaaaa! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kert, még a fűnyírás előtt:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Apa-gazdi dolgozik:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Még egy kis pihi... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy évvel ezelőtt...>>

Két évvel ezelőtt...>>

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (5/5)

Szólj hozzá!

Címkék: kutya etetés macska süti répa kert ábel zeusz fűnyírás masni alutasis

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr652237850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása