A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

UPC

2010.10.19. 22:22 Milu75

Kedd:

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁáááááááááááááááááááááááááááááááá!!!!! 
Kb. ennyire vagyok kiakadva a fent említett cégre. :( Nagyon elcseszték a mai napomat!

A szerelőket vártam egész nap. Az előzmény annyi, hogy még azt hiszem augusztusban bekötöttek Nekünk valami digitévét vagy mit... 1 hónapig ingyen "élvezhettük". Hamar rájöttünk azonban, hogy az eddig megszokott kb. 3 csatornán kívül nem nagyon nézünk mást. Azaz nem is jól fogalmazok, mert hogy Én mikor ültem le a TV elé, arra már nem is emlékszem. :D Hanyagolom eme hír és bulvár forrást. No mindegy, nem is ez a lényeg.
Tehát a múltkor bekötötték ezt a bigyót Nekünk, bütyköltek valamit a garázsban lévő elosztó szekrényben vagy micsodában... A nappaliban szuper szép lett a kép, viszont a hálóban totál hangyás minden csatorna. Ez talán a Mi hibánk, hogy akkor nem néztük meg, de sebaj: gondoltuk, majd ha jönnek kikötni, elvinni és visszaszerelni, akkor majd korrigálnak. Ez lett volna ma... :( 

Az éves szabim utolsó napját vettem ki ma. A semmiért!!! :( Ugyanis nem jöttek, hogy ott száradjanak el!!! (Nem akarok csúnyákat írni, pedig szóban sokkal cifrábbak hagyták el a számat...) Szóval Én vártam. Nem is mertem visszapihenni a hálóban, pedig annyira fáradt voltam, nagyon jól esett volna. Kb. dél körül felhívtam az ügyfélszolgálatot, hiszen eredendően azt mondták, hogy 10-ig ideérnek. Egy frászt! A csajszi a telefonban megnyugtatott, hogy várjak nyugodtan, ma mindenképpen jönnek. Haha...!
4 után újra telefonáltam. Várjak, hangzott a vonal túlsó végéről. Vártam. Jóóó sokat, mire közölték Velem, hogy nem tudják, mi lehet a gond, mert Ők sem tudják elérni a szerelőt. :O Najó, de akkor most mi lesz? Én itthon ültem egész nap, most már ha akarnék sem tudnám ezt máskor megtenni... Visszahívást ígértek (amit természetesen mostanáig nem tettek meg. Este 10 óra van.), és elnézést kértek, majd azt mondták, hogy akkor majd megpróbálnak más időpontban este 6 után jönni. Itt egy kissé fennakadt a szemem, ugyanis mikor az időpontot kaptuk, pontosan ezt kértem. Hogy nem lehetne-e, hogy úgy, ahogy a bekötésnél, most is munka után jöjjenek. (Hiszen azt hiszem 8-ig dolgoznak). De akkor elég erőteljes elutasító választ kaptam, hogy ezek más szerelők és Ők csak 4-ig dolgoznak. :O Hát ez fura: Bekötni tudják estig, de kikötni csak kora délutánig. Miért nem csinálják ugyanazok???

Van ám még egy mini adaléka a történetnek, ugyanis eredetileg Peti maradt volna itthon. (Lévén Neki majdnem 2 hét szabija van még...) Csakhogy nem "engedték" el a melóból, merthogy egy kollégája beteg, ezért mindenképpen szükség van Rá. Ehhez képest ma este megtudtam, hogy ama kolléga lehet, hogy beteg is, de hogy dolgozott is ma, az biztos. ÁÁááááá, nem akart ez a mai nap összejönni... :( 

No de: Pihenés nélkül, de itthon voltam egész nap. Kutyók iszonyatosan örültek ennek! Mikor reggel rádöbbentek, hogy Én nem szálltam be az autóba, kb. fél órán keresztül tomboltak. :D Futkároztak, kergetőztek, birkóztak, majd bújtak, bújtak Belém... :) Persze rosszalkodtak is, de... az már mostanra a feledés homályába merült. ;) Cicák is tomboltak ám! Csak Ők "megvárták", míg a kutyók lecsillapodnak, akkor zendítettek rá. :O Ezek után pedig édes álomba merült a csapat. Mindenki a nappaliban szuszogott... 
Nekiállhattam hát sütni! :) Ritkán teszem, és érdekes, de akkor szeretem, ha egyedül vagyok itthon. Akkor nem zavar semmi és senki, enyém az egész konyha. Persze, ok... Máskor is ez enyém, de... Értitek? :)

A kertbe is ki akartam menni, de nem mertem. Mert mi van, ha pont akkor jönnek és hiába csengetnek. Pedig lenne mit csinálni, ami így most a hétvégre maradt. Azért fényképek készültek ám. :)
Helyette bent rendezgettem a papírokat, lefűztem és összetűztem... Plusz végre átnéztem a Kutyajó által nyert dolgoknak a listáját. Azaz nézegettem, válogattam és végül megrendeltem pár apró dolgot, amit majd szét oszthatunk! ;)

Na de nézzük a képeket: 
Kert, Krizantémok...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Áfonya...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A kis virágoskert: Kissé kusza... :O Azaz elnyílt... :(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A benne lévő tündér kis krizantém:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És a "háttér": A repkény és a színkavalkád! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Első oldalkertben: Madárbirs...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Tele piros bogyókkal!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És az előkert: Benne Berkenyék, közte a Tündérfa!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Benti huncutkák: A nagy alvászat...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Így együtt!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Hopp! Kis átrendeződés... + valaki rájött, hogy Ő is akar ám szerepelni a képeken. ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A szerelem örök! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A végére a süti: Micsoda "véletlen"! Pont csütörtökre lesz finom puha. ;)
Megsültek...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lekvárral "összeragasztva":

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Egy évvel ezelőtt...>>

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (5/5)

Szólj hozzá!

Címkék: kutya szerelem upc macska süti lola kert ábel sütemény áfonya zeusz masni krizantém vili berkenye szerelők előkert madárbirs repkény

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr142384893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása