A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Masnika lábműtétje

2011.02.25. 20:08 Milu75

Péntek:

Ma szabin voltunk, ugyanis ma reggelre kaptunk időpontot Masnikával a sebészetre. Éreztem Én, hogy műtét lesz ebből, de azért reménykedtem is: hátha mégsem!

Már tegnap este, lefekvés után elvettem a kutyók elől a vizes tálkát. Aztán reggel Mindenki elől is, kivétel ami a pulton van. Így a cicuk ihattak, Sütinek pedig adtam stikában a fürdőben pár kortyot, mikor láttam, hogy nagyon keresi a tálkát. :O

A reggeli hiányát nehezen fogadták a manók. Még a cicák is csak 1x kaptak, nehogy hergeljem vele a kutyikat vagy valami...
Aztán készülődtünk, Apa-gazdi és Masni eltűnt a garázsban, Én meg gyorsan adtam a cicáknak még egyszer enni, utána Süti is kapott pár jutifalatot és visszakerültek a vizes tálkák. Utána viszont már indulni kellett.
Masnika már rutinos utazó, csak kicsit nyöszörgött a hátsó ülésen. :) Utána vártunk majd egy órát a váróteremben, megismerkedtünk pár szintén a sebészetre váró kutyussal, egyszer megijedtünk egy masztifftól, aki pedig csak megrázta Magát... De végül bekerültünk a doktor úrhoz.
Masu már remegett, nagyon izgult és félt. Érezte, hogy itt valami nincsen rendben... A doktor bácsi megvizsgálta a fájós lábikót. Mozgatta, nyomogatta, meghallgatta a tünetekről adott tájékoztatásunkat és végül azt mondta amit sejtettünk. Műtét.
Ami Engem meglepett, hogy már ma el is tudta végezni, így Masnika ott maradt. Annak örültem, hogy hamar túl lettünk rajta, na meg hogy voltam olyan okos és nem adtam a manóknak reggelit. :)
Közben találtam egy nagyon jó leírást a patella ficamról. :( ITT!

Tehát Masu ott maradt, Mi meg elindultunk egy kis körútra. Beterveztünk ugyanis mára mást is, ha már szabin vagyunk. Először is átvettünk egy szponzorációs csomagot a TúraCsapatnak. :) Utána lemosattuk az autót, majd tankoltunk és végül ebédet vettünk. Aztán hazajöttünk, ebédeltünk, ami után Én elmentem bevásárolni. Ja: És a postán is, voltam ugyanis megérkezett Masnika hordozó táskája. Így, hogy most már többszörösen műtött, nagyon is szükség van rá! Ugyan szerintem egy kicsit nagy lett (mivel egyedi méretet kértünk), viszont nagyon nagyon szééép! :)

Mikor visszaértem a bevásárlásból, nem sok időm maradt. Éppen hogy elpakoltam, leültem egy kicsit és indulhattunk is vissza a pöttömért.
Édes kis tündér manó már ébren volt, ki is hozták Nekünk a váróba. Ott remegett és nyöszörgött a kezünkben, de nyalogatta az arcunkat. :) Aztán bementünk a dokihoz, aki elmondta, hogy detto olyan volt a lába, mint a másik. :( Iszonyatosan kopott porc, lekopott árok perem (vagy mi), amitől már szinte minden mozdulatnál kiugorhatott a patella.
Ezután 2 napig még rajta lesz a kötés, utána valszeg tölcsér, mert a sebet békén kell hagynia. 3 hétig kap fájdalomcsillapítót és 10 nap múlva kell varratszedésre mennünk. Ja: 1 hónap nyugalom amennyire lehetséges. Persze tudjuk, hogy terrier, de majd igyekszünk féken tartani a kincset. :)

Most már itthon vagyunk, kicsi manó állandóan csak helyezkedik, mert sehogy sem kényelmes. Gondolom, mindenhogyan fáj... :( Viszont eszik-iszik rendesen. A vacsorája iszonyat gyorsan fogyott el, csak lestem. :D Ebből látszik, hogy nagyon nagy baj nincsen, csak át kell vészelni ezt a fájdalmas és felettébb kellemetlen időszakot.

Pár kép:
Havazik...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Masu már Velünk!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kicsi kutya a nagy ágyon:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Ide tettek, itt ülök..."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Egy évvel ezelőtt...>>

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (5/5)

Szólj hozzá!

Címkék: kutya tél műtét masni állatorvos állatkórház

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr222690666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása