A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Fűnyírás, locsolás

2011.04.09. 22:35 Milu75

Szombat:

Mára tényleg ideért a viharos szél. Emiatt persze Peti tervei a permetezésre meghiúsultak. De sebaj, volt anélkül is elég teendőnk. 
Be kell valljam, hogy Én a délelőttöt átaludtam. Ám csak azután, hogy 7-kor elmentem boltba és piacra. Palántákat akartam már venni a piacon, amit meg is tehettem volna, csak a bácsi szerint még nem ajánlatos kiültetni. Ha ki is teszi az ember, akkor éjszakára le kell takarni üveggel vagy dobozzal... De az ilyen szeles időben asszem semmit nem érne. Ezért aztán eltoltam 1 héttel a palánta bevásárlást. "Helyette" vettem pár virágot a sarok ládába a teraszra, plusz a kis cipőcskébe a bejárathoz. Muskátlik is voltak már, de ott azt mondta a hölgy, hogy jövő héten sokkal nagyobb választék lesz. Ma amúgy sem lett volna időm kiültetni, így ezt is eltoltam...

Aztán meg már csak arra vágytam, hogy hazaérjek és visszabújjak az ágyba. :) 
Peti közben kivonult a kertbe és locsolt, füvet nyírt, stb...

Na mégsem aludtam egész délelőtt ám, hiszen ebédet kellett főznöm. Tehát 10-kor felkeltem és nekiálltam. Közben fotóztam néha Petit, a kertet, és mg pakoltam is a holnapi túrára. Még ma is alakult a létszám, nem is keveset. Páran lemondták, de pl. 3 új résztvevő is lesz csütörtökhöz képest.
Ebéd után puzzle-ztam a cuccokkal és a kocsival. Végül remélem, csak sikerült mindent bepakolni, még a táskáinknak is maradt egy kis hely... És nagyon remélem, hogy nem hagyunk itthon semmit! ;)

Utána Én is kimentem a kertbe. Együttes erővel felszereltük a szivattyút és locsoltunk. Még most is alig hiszem el, hogy elsőre működik! Jól, szépen, rendesen... Az eddigi évek tapasztalata alapján minimum azt gondoltam, hogy kb. 3x szereljük át, mire maximálisan használni tudjuk... De jobb is így: Nagyon örülök!!! :)

Utána, míg Peti végig szél-nyírta az egész kertet, Én ültettem, kerti lámpákat raktam ki, bent pakolásztam... Aztán mind a ketten kicsit elcsigázva jöttünk be a házba. Eszméletlen jó érzés kinézni a kertbe, örülünk, hogy rendezett. Bár egy "aprócska" rádöbbenés elrontotta a jókedvünket, de bízom benne, hogy ezt is megoldjuk majd. A szomszédaink ugyanis tuja sort ültettek a kerítés közvetlen közelébe a Mi veteményesünkhöz. Nem csak oda, hanem körbe az egész kertjükön és végül is totál megértem, hiszen Én sem szeretem, ha átlátnak, stb... Csak így nekünk árnyékolni fog. :( Kérdés persze, hogy mekkorára hagyják majd felnőni... 

Mai képek:
Körkép pár szépségről:
Gyöngyike erdő! Nem tudok betelni vele... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Japán juhar fácska:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Szőlő:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Újhagymák!!! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Délelőtt: Idei első fűnyírás...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Ebéd után: Drót vagdosás, cica társaságban...
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kutyulik:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán kert! 
Szél-nyírás:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Első locsolás!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ültetés: Muskátlik...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Terasz - sarok láda:
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cipőcskébe: begóniák...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Locsolás: kannából...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És slaggal. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Szépséges kert: Oldalt...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hátul...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Bent: bújócska manócska :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kipróbáltuk Masni táskáját is. Hátha kell holnap...
Aztán abban maradtunk, hogy Masninak fordítva kényelmesebb benne ülni. Úgy hogy jobbra van a feje. Valahogy Ő is biztonságosabban érzi. Meg Mi is. :)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy évvel ezelőtt...>>

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (5/5)

Szólj hozzá!

Címkék: táska kutya macska süti kert ábel muskátli szőlő zeusz fűnyírás masni vili locsolás gyöngyike japán juhar

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr692813135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása