A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Medence és strand

2011.06.04. 22:04 Milu75

Szombat:

Az úgy kezdődött, hogy réges régen, mikor még csak tervezgettük a házunkat, megálmodtunk egy medencét.  A terasz mellé, a kertbe egy jó nagyot, ahogy azt kell. Szűrővel meg minden... Aztán, ahogy teltek múltak a napok, az évek... Azt hiszem, lemondtuk eme álmunkról. Legalábbis egy időre... Vagyis inkább csak kisebb kivitelben álmodtunk. ;) Amolyan felfújhatós verzióban, ami elfér akár a teraszon is. Sőt: leginkább ott, mert a csodaszép fűre semmiképp nem tennénk!
Na és akkor Én tegnap este megláttam. Bevásárlásom alkalmával a polcon pillantottam meg azt a méretet, ami pontosan ideillik a teraszra. Nem nagy, éppen hogy csak elférnénk benne ülve, mégis biztos nagyon jó lenne benne felfrissülni, pancsolni... Megvettem! :)

Ma reggel boldogan "rendeztem át" a teraszt és fújtuk fel, majd eresztettük tele vízzel. Aztán csináltuk a dolgainkat. Peti permetezett és füvet nyírt, Én bent takarítottam, csomagoltam és pakoltam a holnapi túrára. 
Délután elmentünk Délegyházára pancsolni és strandot megnézni. Ugyanis tervben van egy kisebb, talán zártkörű strandos-kutyás piknik. Még nagyon csak terv...
A lényege, hogy olyan helyet kerestem, ahova lehet menni kutyával és a fő szempont, hogy a kutya fürödhet a vízben! Akár a gazdival együtt! Mellette pedig lehet a parton bográcsolni. :)
Tegnap beszéltem egy emberrel a kempingből és azt mondta, minden további nélkül mehetünk és Ő majd megmutatja, hol is lehetne a "találkozó".
Nosza: ma elmentünk! Jöttek Velünk Erzsiék is, Rozival és Mancival. Nem könnyű odatalálni, de végül csak sikerült. El sem tévedtünk! :D
Nagyon rendesek voltak az ottaniak, mert megmutatták, melyik területre és partszakaszra gondoltak. Megígérték, hogy amikor majd többen megyünk, lekaszálják Nekünk a területet. De ez még egyeztetés tárgya, hiszen Nekünk inkább egy árnyékosabb hely tetszett, közel a vízhez. Ott viszont nem lennénk teljesen külön a Többi strandolótól. Mondjuk szerintem, ha Mi sokan leszünk és már reggeltől ott bandáznak a kutyók, akkor nem hiszem, hogy sokan pont ott akarnának letáborozni, ahol Mi. De majd meglátjuk. E-mail váltások következnek és egyáltalán: Azt is fel kell mérni, hogy van-e erre egyáltalán igény! :O

A lényeg, hogy Nekem végülis tetszik. Elég nomád ugyan, de örülök, hogy a kutyók bemehetnek a vízbe. Muris ám, hogy ezt pont Én mondom, mert a Mi két kutya manónk eléggé "víziszonyos"... Ami azt hiszem, a Mi hibánk, hiszen kis koruk óta nem szoktattuk Őket a vízhez. Na de ma! :) 
Peti egészen bement a vízbe, Én csak térdig. Süti és Masni pedig a parton futkározott, mekegett, nyüszített és ugatott. Irtó melegük volt, az látszott, jöttek volna utánunk, de nem mertek. :( De ma megtettük az első lépést, hogy megszeressék a nagy vizet. Masnival könnyebb dolgom volt, mert megemeltem és szépen, lassan beeresztettem a mélyebb  (Nekem térdig érő) vízbe. Irányítottam Apa-gazdi felé, aki kb. 2 méterre állt Tőlem. És Masnika odaúszott!!! Nagyon kattogtatta a lábikóját, kicsit rémültek voltak a szemei, de nagyon ügyes volt. :) Utána boldogan rohangált a parton és még párszor megismételtük az úszást is. ;) Süti már nehezebb eset volt: Őt is bevittem egy kicsit a "mélybe", de Őt nem érdekelte Apa-gazdi. Azonnal kanyarodott vissza a partra és nem is úszott, hanem mint valami kis bálna, ugrált kifelé! :O Asszem ezt csak 1x ismételtük meg, aztán nem erőltettük. Lesz ez még jobb is, remélem. :)
A parton még beszélgettünk, kutyók futkároztak, hempergőztek, jól elvoltak... Aztán hazajöttünk. Hazafelé még megnéztünk egy másik helyet, ahol lehet kutyával fürdeni, de nagyon sokan voltak. Mármint a kutyák. Árnyék sem volt és néhányan még rally-ztak is a homokon. Szóval felejtős! :(

Hazaérve aztán szomorú látvány fogadott: Az új medencénk felső része totál leeresztett. :( Gyorsan felfújtuk, majd a vége felé már hallottam is a sziszegést. És meg is találtam a lukat, a varrás vagy ragasztás mentén. :( Nagyon elszomorodtam... De cselekedni kellett, így kimertük a sok-sok vizet, kilocsoltuk a muskátlikra és a fűre, majd feltekertem a medencét és visszavittem a boltba.
Már, mikor közeledtem a vevőszolgálatos pulthoz, mosolygott a srác. Aztán mondta, hogy ma Én vagyok a harmadik, aki ilyen gonddal jön és hozza a napokban vásárolt medencét. Ó, a fene!!! Ez ugye azt jelentette, hogy kicserélni nincsen sok értelme! Mert volt ugyan még 1db "original" a polcon, de... azt inkább hagyjuk! Visszakaptam a pénzt és még szomorúbban hazajöttem. :(
Itthon aztán nem adtam fel és keresgéltem a neten. Mert pont ekkora kellene Nekünk ide! És találtam!!! Meg is rendeltem, majd mehetünk érte, ha szólnak. :) 

Aztán már csak a készülődés maradt. Szendvicseket csináltam, virslit karikáztam és telepakoltam a kisautót holnapra. :) Nagyon érdekes, mert egy kicsit sem izgulok, mint az eddig túrák előtt. Pedig most még az időjárásban sem vagyok biztos. :O Mégis bízom benne, hogy minden rendben lesz és a terv szerint halad majd. Holnap kiderül... ;)

Mai képeink:
Apa-gazdi permetezéssel indította a napot...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Majd füvet nyírt:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Közben: medencézés a teraszon... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anya-gazdi fújja. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kész!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Tele vízzel! ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Kutyók nagyon csodálkoztak: "Mi ez Anya???"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Süti nagyon-nagyon óvatosan oda merészkedett és belenézett...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán nem érdekelte Őket az újdonság. Inkább féltek tőle. :O 

Süti belelapult a fűbe is. ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Majd bent folytatta a kanapén. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Még pár pihengélő manó: Ábel...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Zeusz elterült! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Délutánunk: A strand!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Mi egy kicsit arrébb mentünk:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Nekem ez tetszene: most sem voltak itt sokan! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Itteni partszakasz:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Amit mutattak: a placc, ahol alig van árnyék. :O

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mondjuk a parton már inkább... Letáboroztunk:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Út a vízhez:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Part:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Kilátás":

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ismerkedés a vízzel:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szigorúan csak a parton... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Apa-gazdi már bent lubickolt! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anya-gazdi is bement, jajj!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Na gyertek!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


"Nem merünk!"
 

Sajnos az úszásról nincsen kép... :(

De volt itt még hempergőzés:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Futkározás:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Masni, a bozótharcos: :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy "spontán" fotó: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És hazajöttünk.
Itthoni látvány... :(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Apa-gazdi újra fújja:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


De itt a luk! :(
Nagyon sajnálom! Mert ki sem tudtuk próbálni...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
A végére egy szösszenet: Csak mert "gonosz" vagyok...
Dehogy! Csak az igazunkat akarom "bizonyítani" és rögzíteni.
Délutáni zápor. Jól eláztam, de... felvettem! 
Tőlünk egy csepp sem folyik ki.
És ahol az a hatalmas "tenger" szokott lenni, onnan sem jön ki senkitől!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy évvel ezelőtt...>>

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (5/5)

Szólj hozzá!

Címkék: utca kutya macska süti medence ábel strand terasz zeusz fűnyírás masni permetezés

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr282957708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása