A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Csak péntek

2011.06.11. 00:08 Milu75

Péntek:

A mai bejegyzés nagyon rövid lesz... 
Fáradt vagyok, mert mostanáig meg sem álltam. Ott kezdődött, hogy Peti túlórázott, ami miatt ugye tovább maradtunk a városban. Később értünk haza és csúszott az egész délutáni és esti terv. Különben már tuti ágyban lennék...

Nos: Gyorsan elláttuk a tündéreket, majd elrobogtam bevásárolni. Majd hazaérve elpakoltam, Masninak szurit adtunk, neteztem, leveleztem és végül holnapra készültem. Szendvicsek, virsli és zöldségek, szalonna, kolbász, kenyér... Asszem minden megvan, bár még holnap kell majd bepakolnom. Természetesen megint kirándulni megyünk! :) Csak most szalonna sütést is terveztünk a végére... ;)

Még egy valami: SOHA, de SOHA nem fogom kiengedni a cicáimat a házból!!! 
Ma sírva jöttem hazafelé a bevásárlásból. :( Pont előttem ütött el egy autós egy gyönyörű szép cicát. :( Szegénykének a társa ott ücsörgött mellette, szagolgatta és próbálta visszahívni. :( Nagyon szívszorító látvány volt... Persze olyan utcáról beszélünk, ahol eddig nem volt nagy forgalom. Csak mivel tavaly télen egyirányúsítottak egy másikat, ide terelődik a forgalom. Ez lett a cica veszte...
Nos: Én nem ilyen sorsot szánok a cicáimnak! De egyetlen egy állatnak sem a földön! Ok, hogy természetes szelekció, de ez nem az!!! Abszolút bele tudom Magam érezni a gazdi helyzetébe, hiszen Én is így találtam meg anno Simont és Mankát. :( Édes kincseim: nyugodjatok békében!

Bocsánat a szomorú téma miatt, de nem bírtam Magamban tartani. Még most is potyognak a könnyeim, ha rá gondolok...

Ennél sokkal vidámabb képeink vannak:
Természetesen kert... Mogyoró! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dagadó szőlő szemek: :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A magnélküli szőlő hatalmas levelei! :O (Crimson seedles)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Idei első 2 szem málna!! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Egy évvel ezelőtt...>>

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (5/5)

Szólj hozzá!

Címkék: biztonság macska kert szőlő mogyoró málna

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr142974378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása