A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

• Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Ismét kirándultunk

2011.08.25. 22:57 Milu75

Csütörtök:

Elhatároztuk, tehát ma is mentünk. :) Jól esett, bár kicsit el vagyok keseredve, mert nem jártunk sikerrel. Az egész hét célja az volt, hogy útvonalakat keressünk a TúraCsapat kirándulásaihoz. Ez többé-kevésbé össze is jött, de pont úgy alakult, hogy a következő, októberi túra nincsen még meg. Mivel a héten bejártakat vagy rövidíteni kellett vagy egyszerűen nincs is ott út... Ezért ezek majd télen lesznek jók. Akkor ugyanis a rövidebb utak a "nyerők". Most azonban egy jó kis útvonal kéne, mert pont októberben a legjobb az idő az erdőjárásra. Szerintem... ;)
No sebaj, majd még agyalok ezen és talán vasárnap is elmegyünk valamerre. Pedig már nem akartam, ugyanis fáj a derekam, de nagyon. A bal lábamat fel sem tudom emelni. :O A lehajolás is nehéz... Ezért ma este Apa-gazdi fürdette meg a kutyókat. :) Köszi Bogár!!!

Szóval kirándulni mentünk. A cél Csobánka volt és a Macska-völgy, macska barlang, majd a Szent-kút és vissza.
Reggel még sütöttem is, virslit főztem, hogy majd ott, szépen nyugiban megebédeljünk. Ez sem így lett, de a kaja azért jól esett! ;)
Megérkeztünk: parkoló nem volt, bár ezt már a google-ban is láttam. Csak egy szélesebb murvás út a tűző napon. Mivel azonban kocsival nagyon is jól járható, beljebb mentünk a fák alá. :) Megtaláltuk a barlanghoz levezető utat és elindultunk. Igen ám, de az első jelzés volt az egyedüli jelzés ezen az úton. :O Utána akadt még pár fára festett fehér négyzet, de hogy az milyen jelzést takart, azt csak sejtettük. A térkép szerint csak ez az egy út volt lefelé, hát Mi mentünk... Lent azonban még ezek a fehér négyzetek is megszűntek. :O Ott álltunk, illetve sétáltunk tovább, mert a bogarak majd megzabáltak Minket. Najó, csak rajzottak körülöttünk, de az is épp elég zavaró volt. Szóval se barlang, se forrás. Völgy ugyan látszott a távolban, ám egy kapu állta utunkat.
Viszont mivel kirándulni jöttünk, nekiindultunk egy jelöletlen úton, ami egy idő után egyre gazosabb lett... Na meg egyre csak távolodott az eredeti célunktól, így visszafordultunk. :(

Feljöttünk a völgyből és újra a murvás úton voltunk, ahol a kocsit hagytuk. Kicsit ugyan távolabb lukadtunk ki, ami pont jó volt, hiszen a következő cél a Szent-kút volt. Végre találtunk turistajelzést is és nekiindultunk egy lejtőnek, ami egyre csak meredekebb lett. Az út közepét kimosta a víz és tele volt apró makkokkal. Szóval a rálépés kicsit bokatörő volt. De csak lejutottunk épségben. ;)
Lent találtunk egy kis házat vagy mit... Sok padot, feszületet és a forráshoz levezető lépcsőket, kegyhelyet, ilyesmit... Utóbbihoz csak Peti ment le, de gyorsan fel is jött, ugyanis nagyon párás volt a levegő, plusz sok darázs és dongó tanyázott lent. .S

Végre pihentünk! Leültünk a padokhoz és ebédeltünk. Persze megjelentek a darazsak és még a kajánkat is megkóstolták. Sokan voltak körülöttünk, talán 10-en egyszerre... :O Gyorsan kellett hát ennünk. :D

Kutyáink sem örültek a repkedő bogaraknak. Masnika eleve vadászni akarja Őket, ám ha zümmögnek is, rögtön a lábiját nyalja... Sütit pedig pont ma csípte meg (Vagy csak rászállt) egy hatalmas példány, ami után behúzott farokkal ugrált 3 lábon egy ideig. :O

Nos: pihenőnk után egy másik úton indultunk el visszafelé. Megint csak egy jelöletlen utat kerestünk és találtunk is, csak nem azt, amit éppen kerestünk. :D Végül feljutottunk így is, csak... Ez persze így nem jó. Összesen talán 5 km-t, ha mentünk.

Viszont izzadtunk, de nagyon! A kutyákat sem akartam tovább terhelni. Nagyon lihegtek és már nem is szaladgáltak. Masnika eleve így kezdte az egész mai napot, Süti akkor még rohant szaglászni, de délután már Ő sem...

Jöttünk hát haza. Illetve egyenesen az állatorvoshoz mentünk megnézetni Süti manó fülét. Sajnos a legalján még mindig nagyon piszkos, de már nem gombás, nem büdös... Még vasárnapig kell neki cseppenteni, aztán remélhetőleg teljesen rendbe jön. ;)
Masnika is átesett egy bűzmirigy kinyomáson, majd már tényleg hazajöttünk...

Itthon pedig semmit nem csináltunk. Neteztünk, filmet néztünk, vacsoráztunk, medencében ücsörögtünk... És végül kutyókat fürdettünk: lemostuk a sok virágpor pollent a szőrükről! ;)

Most pedig: képek... :)
Reggeli rápihenés a napra... Ágyban.
"Az egész párna az Enyém!" :)

"Hát ez meg kinek a lába?" :D

Megérkeztünk: A murvás út. Már árnyékban...

Indulás! Az egyetlen jelzés...

A tisztás: Na ez nagyon tetszett! :)

Lefelé megyünk...

De visszafordultunk:

Újra a "murvás" úton:

Kicsit felfelé:

Majd lefelé: kék és zöld jelzésen...

Erre is szép ám! ;)

Baktatunk: :)

Szeder az út szélén:

Még egy mini lejtő:

Aminek a végén ott a murvás út:

Ezt már az autóból fotóztuk: Hazafelé...

Egy évvel ezelőtt...>>

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (5/5)

Szólj hozzá!

Címkék: kutya túra süti kirándulás erdő szeder masni

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.