A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Zeuszka műtétje

2013.04.03. 22:03 Milu75

Szerda:

Mára szabit vettem ki, mert Zeuszt kellet állatorvoshz vinni.
Na de kezdjük azelején,mert nem indult ennyire egyszerűen a nap. Peti mondta, hogy nem kell kivinnem a buszhoz, majd Ő kisétál. Így is lett. Én még nagyon álmosan visszafeküdtem aludni. Összebújtunk a kutyókkal és éppen elaludtunk volna, mikor csörgött a telefon. Peti hívott, ugyanis lerobbant a busz és már kb. 15 perce ülnek benne az utasok, de sajnos nincs sok remény a tovább indulásra. Felkeltem, hogy akkor megyek érte és beviszem a melóba, hiszen egyre később volt és neki csak be kéne érnie. Aztán mire felöltöztem, hívott megint, hogy már ott van a következő busz, elmegy azzal. Nem gond ha késik, egyszer belefér...

Ezután még megpróbáltam aludni, de már nem sikerült olyan könnyen visszaaludni. Nem is volt gond, mert így legalább figyeltem Zeuszra. Ugyanis Ő reggel nem kapott reggelit, amit furcsált is. :O Aztán reggel még ihatott volna, de akkor persze nem akart, csak a kaját várta. Viszont eljött az idő, mikor már a vizes tálkákat is el kellett raknom, nehogy igyon a kis manó. A többiek viszont a reggeli kaja után, na meg a kutyók tombolása után igencsak szomjasak voltak. Ezért aztán kaptak is vizet és akkor Zeuszka is ott termett. Szegénykém, biztos nem értette, neki miért nem engedem...

Délben aztán felkerekedtünk és elmentünk a dokinénihez. Addig nemis izgultam egy cseppet sem. Ám mikor a kocsiban Zeusz olyan keservesen nyávizott, belegondoltam, hogy hova is viszem. :( És akkor kicsit elérzékenyültem. Ám Emese néni megnyugtatott, hogy nem nagy dolog ez a műtét, alig alszik majd 20 percet, minden rendben lesz. Még megvártam, míg Zeusz megkapja a szurit, majd megpuszilgattam vagy ötvenszer és eljöttem.

Elmentem boltba, majd hazajöttem és vártam, hogy hívjanak. Sok mindent nem tudtam csinálni... Izgultam. Azt is le akartam írni, hogy Masnika milyen aranyos volt. Mikor hazaértem, azonnal a cipőszekrény tetejére kémlelt, szaglászott, majd tanácstalanul nézett rám. Tényleg!!! Kereste zeuszt. Mindig oda szoktam rakni a cicahordozókat. Ez a pöttöm kutya pedig ezt nagyon jól tudja. Persze, hogy tényleg Zeuszt kereste-e vagy csak megszokta, hogy ott kell mindig szaglászni, azt nem tudom. Mindenesetre szeretném azt hinni, hogy mindenféle civakodásuk ellenére szeretik ők azért egymást. Legalábbis akkor nyugodtak, ha egyben van a falka. ;)

A lényeg, hogy kb. 1 óra múlva telefonált Emese néni, hogy Zeuszka már ébredezik, mehetek is érte. És Én robogtam is!!! Zeusz husika kicsit még kótyagos volt, de már kíváncsian kémlelt körbe. Lassú mozgásával bement a hordozóba, kapott még antibiotikumot és fájdalomcsillapítót, majd fizettem, tanácsokat kaptam és már jöttünk is haza. Itthon pedig Zeuszka nyugisan pihent estig. Majd egyre élénkebb lett, éhesebb is lett és egyszer bizony meg akarta vakarni a buksiját. Na akkor vérezni kezdett azonnal, szóval megkapta a tölcsérkét a fejére. :( Jobb lett volna nélküle, de jobb a biztonság! Este már evett is jóízűen, még joghurtot is kapott. :)

Ja! Emese néni elmondta, hogy a dudor befelé sem volt ám kicsi. Egészen leért a csontig. :( Sikerült mindent kivennie és most elküldték szövettanra. Az eredményig még izgulunk...

Egyetlen képet hoztam, a mai nap hőséről és az Ő szép buksijáról.
Teljesen szép a sebe szerintem. :)
01_zeuszka.jpg
Egy évvel ezelőtt...>>

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (5/5)

Szólj hozzá!

Címkék: macska műtét zeusz állatorvos

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr595194858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása