A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

• Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Amina túra

2014.03.08. 22:09 Milu75

Szombat:

Susu tegnap szólt, hogy menjünk mi is az Amina állatvédő egyesülettel túrázni. :) Ők szervezik, mi meg amúgy is szeretünk sétálni, kikapcsolódni. A kutyákról meg már nem is beszélve. Nem kellett sokat győzködnie. ;)

Szóval mentünk ma reggel, készülődtünk és kutyóink örülhettek. Én nem tudom, hogyan csinálják, de már reggel tudják ilyenkor, hogy ez a nap nem egy sima hétköznap, hanem megyünk valahova. Pedig mi szinte teljesen ugyanúgy készülődünk, mint egyébként. Najó, lehet, hogy a túrás nadrág illata árulkodó, amit magunkra húzunk... Vagy már hamarabb is észrevennék, mikor a virslit csempészem a táskámba? :)

10-kor találkoztunk a többiekkel Pilisborosjenő határában. Ez a túra félig olyan volt, mint amiket mi szervezünk, mégis más. Itt mindenféle, fajta és keverék kutyusok jöttek a gazdikkal, akiket zömében az egyesület közbenjárására fogadtak örökbe. Azt hiszem, még ideiglenes befogadónál lévő kutyusok is jöttek. :) Szuper jó volt látni ezeket a nagy kutyikat, ahogy önfeledten szaladgáltak, majd rohantak vissza a gazdihoz. Láttam a hálás pillantásukat a szemükben: egyáltalán azért, mert van kihez visszafutniuk, aki szereti és becsüli őket... másrészt pedig, amiért ma egy szuper nagyot sétáltunk, ahol ők futkározhattak, szimatoltak. Nincs is sok ennél nagyon boldogság!!!

Mieink is nagyon élvezték az egész napot. Masni persze megint piócaként viselkedett Bodzával. Édes Bodzi, néha próbált Masnira rákiabálni, de ez a kis makacs terrier hajthatatlan volt. Egy percre nem engedte el maga mellől Bodzát és ugatott, ugatott, ugatott... Párszor pórázra vettem vagy magam mellé parancsoltam, ám korlátozni sem akartam nagyon, max. annyi időre, míg lenyugszik egy kicsit. :) Ám megmondom őszintén egy kicsit Én is élvezni akartam a felelősségmentes túrát. Végre nem kellett aggódnom (Bár azt máskor sem kéne), csak sétáltam, csodáltam a növényeket és élveztem a friss levegőt.
Sütiről nem is írtam, de ugye róla nem nagyon tudok mit. Leginkább mellettünk bandukolt, szimatolt és néha szaladt előre, majd vissza. Masnival ellentétben, Ő ilyenkor kis tündér mintakutya. <3 Ő a pihenőnél éledt fel, mikor a földre kerültek a hátizsákok és így elérhető közelségbe kerültek Süti számára. Bele is szimatolt pár táskába, de azért figyeltem ám rá. ;)

Az Egri-várnál megpihentünk egy keveset, itt is volt pár kérdésből álló kvíz, amit nagyon élveztek a résztvevők. Mi ezt kihagytuk, lévén ismerősek a kérdések... ;) A kitöltés, javítás után még készítettünk egy csoportképet, majd indulhattunk tovább. Felfelé emelkedtünk, kicsit kiizzadtunk, ami után fent lihegtünk. :D További rövid séta után letekintettünk a Teve-sziklára, majd már a kocsik felé vettük az irányt.

Igazán nagyon jól éreztük magunkat. Amennyire aggódtam a tegnap esti eső miatt, annyira felejtettük mindezt el a mai sugárzó napsütésben. :) A parkolóban még kicsi krókuszt is kaptak a női résztvevők. Tényleg! Hiszen ma volt nőnap. :) Köszönjük szépen, ki is ültetem majd a kertbe...

Képeink:
Parkolóban. Üdv. a haveroknak ;)
Botra kattant terrierek:
Dobálás, Terrierek nagyon elemükben vannak!

Gyülekezünk...
Volt hely a rohangálásra is :)
Indulunk!
Lankásan fel...
Néhol tócsák tarkították az utat:
Megyünk...
Kutyák közt... <3
Újabb tócsák, amikbe isteni érzés lehet belegázolni ;)

Tovább...
Távolban a Teve-szikla...
Felértünk, majd indulás lefelé...
Bodza és "pióca" Masni
Tavasz!!!
Irány a vár!
Pihi:
Pózoltunk :)
A teszt:
Süti kihasználja, hogy nem figyelnek rá: kutat...
Jutifalat osztás:
Csoportkép!
Aztán indulás felfelé:
Fent: iszunk...
Innen már vízszintesen, sárosan...
Teve sziklához értünk...
Lenézünk:

Parkoló felé...
Parkolóban: nőnapi krókuszok! Köszönjük szépen!!! :*
Útra készen, hazafelé...

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (5/5)

Szólj hozzá!

Címkék: kutya séta kirándulás Süti Masni Teve-szikla Egri-vár

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.