A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Vihar után

2008.06.18. 22:50 Milu75

Ma, mikor reggel munkába indultunk, már tudtuk, hogy nehéz nap vár ránk. Sok lesz a meló és ezért valószínűleg később fogunk hazaérni. Próbáltam elmagyarázni az összes állatkának és felkészíteni Őket erre a kisebb traumára.
És tényleg. Jó 2 órával később keveredtünk haza. Láthatóan senkit sem viselt meg különösebben a dolog, kivéve, hogy nagyon éhesek voltak...
Gyorsan nekiláttam a takarításnak, majd az etetésnek.
Zeusz és Ábel árgus szemekkel figyelt és várták, mikor kerül végre eléjük is a tál:




















Vilmos és Lola is vártak, de türelmetlenségük meghozta gyümölcsét.
Ők kapták meg leghamarabb a vacsit:




















Két dolog: Régen a cicáink etetése úgy zajlott, hogy mindenkinek volt külön tálkája. Mivel azonban előszeretettel ettek bele egymáséba, nem láttam értelmét a külön tálkázásnak. Most úgy zajlik a dolog, hogy Én odarakok 2 teli tálat és Ők majd eldöntik, hogy melyikből esznek, ki-kivel áll neki egy tálból csemegézni. A tálak mindig üresek lesznek és figyelek is rá, hogy mindenki egyen ám rendesen!
A másik dolog: Hogy miért esznek a cicók az asztalon? Mondanom sem kell, hogy nem így voltak szoktatva. Ám jött Süti és Masni, akik kisebb korukban - és még most sem mindig -  értik, hogy azokban a tálakban cicakaja van, és nekik bizony semmi közük hozzá...

Benti cicóink után Foltos a következő, aki enni kap. Neki egyenlőre a sufni az otthona, ahol kedvére ki-be járhat. Itt is kap enni és nagyon hálás érte. Elkezdtem neki Junior tápot adni, mert azt hallottam, hogy a kismamáknak jobb, ha azt eszik. (Bár Peti szerint ugyanolyan rossz mindegyik, csak a csomagolás más...) :




















És Foltos után végre jöhetnek a kutyók is. Azért kapnak legutoljára, mert az Ő tápjukat vízben áztatom egy ideig, mert kicsi korukban nem rajongtak annyira a száraz tápért...







































Néha nézőközönséget is kapnak:




















Majd vacsi után mindenki elpilled egy kicsit:




















Kivéve kutyikáinkat, akikkel persze ilyenkor megyünk a kertbe.
Ma délután nagy zivatar zúdúlt kis városunkra. Az internetről megtudtuk, hogy kb. fél órán keresztül ömlött az eső... Ezt el is hiszem!
Mikor kimentünk a kertbe láttunk bizonyítékot rendesen:



























































Amit még láttunk, az az új fű. Nagyon jókor füvesítettünk abból a szempontból, hogy azóta esik, esik és esik az eső. Mi ennyire nem tudnánk belocsolni a földet.
Ez a nagy földfeltöltéskor készült fű. Kicsit hézagos ugyan, de... a miénk:




















És a múlt hétvégén ültetett rész a gyümölcsös előtt:




















Na és a kilátás a kertből. Valami fantasztikus a lemenő nap a házak felett:




















Azt ugye mondanom sem kell, hogy Foltos állandóan a nyomunkban jár. A világért sem veszítene minket szem elől. De nincs ezzel egyedül. Én is állandóan keresem, ha a kertben vagyunk:




















Mai napra sajnos nem terveztem gyümölcsöt. Illetve terveztem Én, csak az idő nagy úr ám. De úgy döntöttem, hogy kutyókáink nem maradhatnak "nasi" nélkül. Gondoltam megpróbálkozunk újból a tojással, de most kicsit megfőztem lágytojásnak és mézet is kevertem hozzá.
Masni beleszagolt és boldogan elkezdett falatozni. Süti kicsit értetlenül állt egy ideig a tál előtt. Mintha mondta volna a gyönyörű szemeivel, hogy ez nem a megszokott finom táp, mit csináljon vele?







































Majd mikor Masni behalámolta a sajátját, átment Süti táljához és nekilátott annak is. Sütinek kb. ekkor kezdett leesni, hogy végülis lehet, hogy finom, amit kapott, de ekkor már kicsit késő volt. Azt hiszem, azért jutott pár csepp neki is...




















És mivel Vilmos nagyon érdeklődött, mikor a tálkákba raktam a tojást, ezért kaptak a cicók is egy keveset:








































Tegnap bizony lemaradt a prémium kép, amit bekészítettem...
Masni, mikor kezd fáradni, nagyon szeretne felkéreckedni az ölünkbe.
Ez az a tekintet, aminek elég nehéz ellenállni...:




















A mai prémium kép pedig Zeusz másik kedvenc helye. A hűtőgép teteje.
Innen biztos állati jó a kilátás...


1 komment

Címkék: kutya etetés macska süti tojás lola ábel zeusz zivatar kilátás foltos masni vili cicamínó

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr13528085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sziasztok!:)

Van kifejezetten kismamatáp, a juniorból Folti nem jutt azokhoz a cuccokhoz ami ilyenkor kell, teljesen más az összetétel. Én is árultam ilyet de nem jutt az eszembe a neve, pedig nagyon töröm a fejem. A másik. Szerintem vacsi előtt menjetek a kertbe ugrándozni. Főleg a kistestű kutyiknál veszélyes, mert bélcsavarodást kaphatnak. Kérdezzetek rá Dokinéniteknél. Vannnak rémtörténeteim de azt nem írom ide.
Itt is rengeteg eső esett szinte úszva tudtunk kimenni a házból. A kertetek meg egyszerűen gyönyörű, ezt már régóta leakartam írni:)
süti beállítások módosítása