A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

A Nagy nap

2008.11.15. 22:03 Milu75

5 éve ilyenkor... Már javában mulattunk! Akkor talán nem volt annyira szép az idő, mint ma, de nagyon pörgős nap volt, így nem is emlékszem igazán. Reggel ébredés, majd smink és fodrász, ami után egy kis pityergés következett. Azt hiszem a hajam nem tetszett éppen. Peti vigasztalt, majd egyszer csak már annyi idő volt, hogy jöttek a rokonok, öltözni kellett és minden helyre jött! Igaz, Peti segítségével öltöztem fel, de egyikünk sem az a babonás típus, nem is paráztunk rajta soha. :) 16.30-kor vonultunk be a terembe, ahol az anyakönyvvezető szinte azonnal a tárgyra tért! :D Gondolta, biztos, ami biztos, nehogy hiába mondja el a szövegét... És Mi kimondtuk! Gyűrűt húztunk, csókoltunk! A szülők pedig sírtak. :) Aztán elindult a menet és mindenki szerint is egy igen jó hangulatú, táncos-bulizós lagzit csaptunk hajnali 4-ig. :)
Az elmúlt 5 év nagyon gyorsan telt. Rövid volt, mégis zsúfolt. Felépítettük közös életünket, otthonunkat! Volt sok jó és rossz, de a jövőbe csakis derűsen tekintünk!

A mai napra természetesen ünneplést és romantikus hangulatot terveztünk. Ám ez a nap sem volt nyugisabb, mint bármelyik dolgos szombatunk. Reggel téli gumi cserére vittem az autót. Mire visszaértem, már itt volt a lakatos mester és javában szerelték az elválasztó kerítéseket és kapukat. Peti sódert, komposztot hordott, műtrágyát szórt, földet egyengetett és léceket festett. Én bevásároltam, takarítottam, ágyneműt cseréltem, mostam és teregettem.
A kajára ma nem volt gondom, ugyanis a reggelivel megleptem Petit. Hazafelé egy gyors étteremből hoztam kajcsit és forró italt. Ebédre pedig rendeltünk. A desszertet meglepetésnek szántam, a helyi cukrászdából hoztam egy picike csokitortát, rajta egy kék és egy fehér marcipán rózsával, ahogy az akkor is volt... :)

Kutyókákat eleinte megpróbáltuk a házban tartani, hogy ne legyenek láb alatt, na meg  a munkások hegesztettek, vágtak, nehogy bajuk essen. De bent tomboltak, nem lehetett velük ezt elkövetni! Kiengedtük hát Őket a kertbe, ahol rettenetesen jól érezték magukat! Futkostak, birkóztak, ástak, szimatoltak!!! Nem hiába, megérezni, hogy hétközben nincsenek lefárasztva... Még most is itt kukorékolnak! :D

Sajnos a délután már nem volt ennyire felhőtlen. Már két napja éreztem, hogy bevonulni készültek az oroszok. (8 nappal korábban) Jelezték is, így már biztosnak volt mondható a dolog, szóval felkerestem a műtétet végző orvost. Nekem nagyon furcsa ezen jelenség, mert mióta minden hónapban meglátogatnak, sosem siettek vagy késtek, ha nem volt indokolt... A doki megnyugtatott, hogy nem Én vagyok az első, aki ilyen miatt telefonált, simán lehet pszichés oka és előrébb hoztuk a dátumot. December eleje helyett, most november végén lesz... Ami talán azért jobb, mert hamarabb túl leszek rajta.
Eddig volt bennem némi kétely, hogy kell-e ez nekem? Hát már nincs. A mai ájuldozással egybekötött görcsök után bizonyossá vált bennem a műtét szükségessége!

Megint nagyon sok képet sikerült kiválogatnom:
Kisautó már téli gumival gurult a garázsba! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kerítések: Elöl...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Oldalt...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Peti és a sóder:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Átpakolta a leendő sziklakert helyére.
Innen még tavasszal tudunk belőle használni, a maradék pedig szintén jó alap talaj...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Munkák sorozata: Léc festés...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Műtrágya...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Mikor a kerítés készen lett és a munkások hazamentek, Peti csak akkor tudta befejezni a sóder áthordást és a föld elegyengetését: Oldalsó kerítés és Peti!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Első kerítés és a kukatároló teteje. Mert erről elfelejtettem írni, pedig nagyon jó, hogy ez is megvan. Igaz, csak a kerete, de erre jöhet a cserépléc és arra pedig maga a cserép. Télre már fedett lehet a kuka! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Föld egyengetés kutyák segítségével: A picike maradék kupac a ház mellé kerül holnap, mikor a kocsibeálló betonjai elkerülnek onnan...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Na a segítség nem mindig csak segítség. Süti és Masni úgy gondolhatták, hogy Peti egy helyre rossz földet rakhatott, mert elkezdték kiásni! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szomszédaink is megcsodálták, hogy kutyáinknak milyen jó kis játszótere lesz. Ők pedig rögtön kis is próbálták!
 

Csak akkor lesznek majd itt a manók, ha Mi nem vagyunk itthon. Amúgy ugyanúgy hátrajöhetnek majd és ott is rohangászhatnak kedvükre! Ahogy azt ma is tették:


Masnika hanyatt... :D
 

A szép időre való tekintettel nagy szellőztetés volt ma.
Cicáinknak ezúttal volt is mit nézniük az ablakból:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ábel nem ért rá bámészkodni. Nekem segített ágyneműt húzni...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És akkor ennyi munka után, a fontos eseméy! Az abroszt ugyan nem vasaltam ki, de a vázába friss virágot szedtem a kertből és a nászajándékba kapott névre szóló poharakkal terítettem:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kajcsi: (Amiből még estére is maradt...)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És utána a torta. A gyertyát együtt fújtuk el és kívántunk...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Állatkáink nagyon tündérien viselkedtek. A kutyók felköltöztek a fotelba és onnan néztek csodálkozva, mi is történik az étkezőben:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Majd bealudtak a fáradtságtól:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ahogy a cicókák is:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prémiumnak kutyáink. Süti kezd rádöbbenni, hogy itt bizony kerítés lesz...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Masnika ugatva rohant felém. Valamit nagyon el akart nekem mesélni! :D

6 komment

Címkék: kutya macska süti évforduló lola ábel festés zeusz kerítés masni vili cicamínó kukatároló sziklakert

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr87771058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kedves Milu! Gratulálok az ötödik évfordulóhoz, még legalább 75 ilyet kívánok! Imádom olvasgatni és nézegetni a blogotokat, jó látni, hogy hogy haladtok a házzal, a kemény munkátok milyen szépen gyümölcsözik! Na és hogy milyen boldog az állatsereg, ez haláli :D
Lábad hogy van? Rendbejött teljesen?
Szia Zsuszi,
Nagyon szépen köszönjük! :)Igyekszünk!!!
Lábam rendben van, ezt is köszönöm... Az achilles ínt kenegetem még egy darabig, de már nem olyan nagy a duzzanat.
A gomba meg teljesen eltűnt, bár várjuk ki a nyári, izzadós időszakot! Majd akkor kiderül... :D
Milu
Szia Milu! Gratulálok az öt évhez! És kívánom, hogy a gyertyafújós kívánságotok minél hamarabb teljesüljön!
Puszi!
Szia Milu.
Gratulálok az ötödik évfordulóhoz.Minden nap olvasom a blogot,így szinte olyan, mintha a szomszédaim lennétek. Nagyon kedvellek benneteket.Remek emberek vagytok.Szívből kívánom, hogy mihamarabb teljesüljön a vágyatok és bővüljön a család.
Mócika
Sziasztok!
Még nagyon-nagyon sok boldog,egészséges együtt töltött évet kívánok!
Remélem a kívánságok is minél elöbb teljesülnek!
Az udvar pont olyan lesz,ahogy én is elképzeltem egy kutyás udvart.De én csak álmodozhatok róla....
Így már biztosak vagytok benne,hogy nem tesz kárt,nem szökik meg.Házuk is lesz?
Nekem sem telik el nap a blogotok elolvasása nélkül!
Mindenkinek nagyon-nagyon köszönjük!
A jókívánságot és az olvasást is! :)
.
Kutyóknak háza majd csak tavasszal lesz, addig úgyis bent lesznek. Addig ugyanis Peti festi a léceket és még fel is kell majd fúrni... Szóval tavasz előtt nem hiszem, hogy végzünk vele. De akkor pont jön majd a jó idő és nem kell paráznom, hogy fáznak itthon meg ilyesmi...! :)
Amúgy meg Süti és Masni is kezdi az ásás jeleit mutatni, tehát elképzelhető, hogy krátereket fogunk tömködni... De nem baj! Itt csinálhatják! :)

Milu
süti beállítások módosítása