A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Zeusz ma is...

2008.12.30. 20:43 Milu75

Ma már itthon hagytam az autót, hogy Peti el tudja vinni Zeusz manót az orvoshoz. Ez eddig rendben is van. Zeuszt ma mindenképpen vinni kellett, nem csak azért, mert a katéter már nem volt benne... Éjjel egészen hajnali 3-ig mellettem aludt. Csak úgy dugta a buksiját, nagyon kellett neki a közelségem, amitől Én majd elolvadtam. Iszonyatosan nehéz volt az oldalamon feküdni, de megtettem és csak simiztem, míg meg nem unta. Aztán hajnalban kijött és felfeküdt a kanapéra... Reggel ébredéskor vettük észre, hogy a katéter már nagyon kilóg. Egy vékony kis csövet kb. 5-8cm-re kihúzott magából a lurkó. Majd Peti kivitt a buszhoz és mire visszaért, már nem volt semmi Zeuszkában. Sikerült teljesen kioperálnia magából... :( Gondolom Én, hogy zavarta, de azért volt annak szerepe!
Peti délelőtt vitte az orvoshoz. Most nem volt telve a hólyagja. Kapott megint szurit, Mi meg tablettákat, amit holnaptól kell szájon át adni. Ezen kívül mehet minden nap 1db C-vitamin és a gyógytáp. Itthon Peti figyelgette Zeuszt, de még mindig nem nagyon megy neki a pisi. Próbálkozik, de csak alig jön valami... Most este Én is figyelgetem, bár eddig nem is próbálkozott. Mindenesetre, ha reggelig nem sikerül semmi, illetve erőlködni látjuk, akkor visszük az egyetemre!

Rólam annyit, hogy kis javulást azért érzek, mert nem fáj egész nap a mellkasom, viszont hajolni még mindig nehéz. A legrosszabb viszont, ha nevetek. Röhej, mert a jókedvtől gyorsabban gyógyulnék, nem? :)
Arra jöttem ma rá, miközben reggel döcögtem a melóba a jéghideg buszon, hogy vonattal mennyivel gyorsabb lenne. A vonat állomás még közelebb is van hozzánk, tehát benzin is kevesebb fogyna. Aztán meg mivel nincsen bérletem, még olcsóbb is. Ugyanis ha veszek 2 jegyet, akkor az többe kerül, mint a vonat! Lassabb is, hidegebb is... Tehát vonattal jöttem haza! Nyugisabb is volt, kényelmesebb is! Nagyon jó kis felfedezés volt részemről. Mondjuk ha azt veszem, hogy pár éve napi szinten használtam a vonatot, felfoghatjuk ezt a mai utazást egy nosztalgia útnak is! :)

A többi itthoni dolgokról a képek mesélnek majd.
Vilmoska a karácsonyfában: Az eszem megáll ezen a cicán... is... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Többiek már kitombolták magukat:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Már ugye a cicák. A kutyák csak ekkor lendültek bele... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán egy kis déli tejfölös pörkölt maradék Őket is lenyugtatta:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Azért egy esti, új sípolós játék rágicsa nagyon feldobta Őket. Olyannyira, hogy kb. 5 perc múlva el is kellett venni. Süti nagyon rágni kezdte és teljesen bezsongtak. A cicákat támadták, ha közel jöttek, mert védték a sípolós bigyókat... :(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prémium ma nincs. Helyette azt kérem, hogy legalább holnap éjfélig hanyagoljuk a tüzijátékokat. Légyszi!!!!  Azt megértem, ha valaki pont így akarja ünnepelni az új évet, de addig ne! Ma este megint kipróbálta valaki legújabb szerzeményét a környékünkön. Zeusz azonnal a szekrény alá bújt, Én meg már majdnem sírok emiatt. Szeretném, ha túllennénk már ezen a fránya betegségen... Holnap készülünk az egyetemre és még mindig vacilálok, hogy este merjem-e majd elkábítani a cicákat éjjel, hogy valahogyan átvészeljék a durrogtatásokat!? Feleslegesen nem szívesen nyomok beléjük nyugtatót, de látom, mennyire félnek és megijednek... Majd mikor látszólag megnyugszanak és lepihennek, minden kis apró neszre felriadnak... :(

1 komment

Címkék: utazás kutya betegség karácsony macska süti fenyő vonat lola ábel zeusz tüzijáték masni vili cicamínó ijedtség

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr39849247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szia!
Én is utálom a petárdákat,tüzijátékokat,nem is értem,mi a jó bennük.Viszont ha a cicák tényleg ennyire félősek,jobban járnak egy enyhe nyugtatóval.
Nálunk Brúnó félős,Larát nem nagyon érdeklik a zajok,bár ő most úgyis bent alszik,amit most főleg nem bánok.Sajnos Brúnó fél bejönni,pedig senki nem bántotta ittbent,talán a régi életéből fakad ez.
süti beállítások módosítása