A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Darazsak

2009.07.24. 21:04 Milu75

Morfondíroztam, hogy ma miről is írjak... Végig arra gondoltam, hogy majd a "végre péntek" érzést elemzem, hiszen mérhetetlenül boldogok vagyunk ettől! Elég húzós volt ez a hét. Peti sokat túlórázott, Én pedig közben itthon álltam helyt. Már előre örültem, hogy ma este kihagyhatjuk a locsolást, hiszen megint jön a front... Aztán most ahogy elnézem, egyáltalán nem biztos, hogy esni is fog. :( Az éjjel kaptunk egy kis ízelítőt, ugyanis hajnali 1 körül arra ébredtem, hogy a viharos erejű szél csapkodja a bukóra hagyott ablakokat. Ettől persze Masnika megijedt és kiszökött a helyéről, be egyenesen a hálóba. Tényleg félt szegénykém, még remegett is. Igyekeztem megnyugtatni, bár őszintén szólva Én sem voltam teljesen nyugodt. Tombolt kint a szél és borogatta a virágládákat, na meg a sufnin lévő felhajlott bádogot csapkodta. Ez egy remek kis nyekergős hangot hallatott, így volt teljes az összkép. :( Gyorsan becsuktam az összes déli ablakot és visszafeküdtem az ágyba. Próbáltam volna aludni, de egyrészt állati fülledt volt a levegő, aztán meg Masni is megjelent még vagy 10szer, mire mégis csak megnyugodott. Valahogy csak elaludtam, majd hajnali 4-kor, mikor elvonult a szélvihar, újból kinyitottam a hálóban lévő ablakot. Végre volt friss levegő, Én is nyugodtabban aludhattam. Reggel aztán Petivel beszélgettünk. Én meséltem az éjszakai eseményeket, Ő pedig hatalmas szemeket meresztett, mert hogy semmire nem emlékezett. Mikor mondtam neki, hogy pedig a háló ablakát Ő csukta be, tehát kikelt az ágyból, majd visszafeküdt... Aztán meg Masnika párszor az Ő hátán ugrándozott, mikor bejött az ágyba... Peti csak csodálkozott! Mondtam is neki, hogy szeretnék Én így aludni, így pihenni. Nem kell mindig, csak legalább néha-néha! :D

Szóval most éjjelre vagy inkább hajnalra, de talán reggelre is ugyanilyen "vihar" várható. így hát meglocsoltunk mindent, kivéve a füvet... Előtte pedig darazsakat űztünk. Mikor hazajövünk ugyanis mindig körbejárom a kertet, amit a postaláda ellenőrzésével kezdek. Mikor a napraforgók mellett mentem, észrevettem, hogy baromi sok darázs dongja körül a növényeket. Már itt rosszra gondoltam, hiszen egyik napról a másikra, miért pont most kezdenék el ennyien pont ezeket a napraforgókat beporozni vagy mi...? Kerestem, kutattam, tekintgettem... Leginkább felfelé. És megtaláltam! :( A bejárati ajtó feletti előtető legtetején ücsörögtek vagy rajzottak vagy hogyan kell ezt mondani... Éppen fészket készültek verni a darazsak. Vagy talán már meg is tették, ez számomra még mindig kérdéses. A lényeg, hogy ott voltak és ezt meg kellett oldani. A kifüstölés jutott eszünkbe a legelőször, de ugye a tető fából van, tehát ezen ötletünket gyorsan elvetettük. Peti konzultált Szitus barátjával, aki azt mondta, hogy ha van itthon rovarirtó, az is jó lesz. Az biztos, hogy páran elmennek, vagy talán mindenki... Mindenesetre a "kezelés" után pár órával érdemes újból megnézni, visszajöttek-e páran. És akkor persze megismételni a kezelést. így is tettünk. Peti befújta: először a napraforgókat, aztán a "fészket". Csak úgy rajzottak ki a darazsak. Nem voltak olyan sokat, talán tényleg csak most kezdték építeni leendő otthonukat. Mikor mindenki eltűnt, mentünk Mi is a dolgunkra, majd 2 óra múlva, mikor 2 darázs még mindig ott tanyázott, Peti megint lefújta őket. Háááát, megküzdöttünk velük! Hogy holnap folytatódik-e a harc...? Meglátjuk! :)

Képeink:
Reggeli cica csapat:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 


Kutya buli:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 


Délután: Napraforgók...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A megtalált "fészek":

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Támadás:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Prémium: Masnika... Árnyékban... Hűsöl... Fűben... :)

 

5 komment

Címkék: kutya macska süti lola ábel zeusz masni szélvihar napraforgó darázs vili darazsak fészek rovarírtás

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr701266642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szia Milu.
Jót mosolyogtam a mai cicaportrékon.Olyanok, mintha szóltál volna mindegyiknek, hogy "csííííííííííz" és ők meg belemosolyogtak az objektívbe. Nagyon arik.
üdv: Mócika
@teca1258: Tényleg? :)
Mondjuk mindig szólok nekik, mikor fénykép jön, csak éppen a csííízt nem mondom... :D
Milu
A szél nálunk is akkora volt előző éjjel, hogy zúgott minden, és van egy hatalmas tujám (boróka), hatalmas kaspóban, van vagy 60 kiló mindenestül, ráadásul a ház falánál, na azt egy az egyben feldöntötte!! Olyan volt mint egy horrorfilm nekünk itt az erdő mellett...
Szió
A darazsak ellen van egy elég hatásos készítmény amit érdemes kipróbálni. Biolit Plussz-nak hívják. Nem túl olcsó dolog de nálam bevált. Szinte azonnal kiirtja őket, és ami még fontos nagy a hatósugara tehát nem kell közel menni. Nagyobb boltokban bizonyára mindenütt kapni.
@tibor.hajdu: Szia,
Köszönjük, ha nem válik be a Raid, akkor kipróbáljuk. Amúgy ismerem a Biolit márkát, a molyok ellen már bevált! :)
Milu
süti beállítások módosítása