A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Zsufi

2010.04.10. 21:38 Milu75

Szombat:

Ma aztán volt történés rendesen...Az lesz a legjobb, ha leírom folyamatában, és így át is élem megint. :)
Szóval reggel ébredés után nem sok időm volt. Éppen csak annyi, hogy ellássam a manókat, majd irány a fodrász. Rég örültem ennyire, hogy levágta a hajamat... Már tényleg a szemembe lógott és semmi alakja nem volt a "fejemnek". Aztán robogtam haza, majd egy "gyors" bolt látogatás után hazaértem. A "gyors" persze igazán lassúra sikerült. Csak az üvegeket vittem vissza, majd egyetlen fűszert és egyetlen egy tubus mustárt szorongatva álltam be a pénztárnál kígyózó sorba. Iszonyatosan sok volt az a fél óra, mire végül Én következtem. Áldom az eszem, hogy a hétvégi bevásárlásaimat inkább pénteken vagy hét közben intézem, mert ezt a szombat délelőtti sort kivárni... Háááát! Hosszú távon nem menne.

Nos: itthon tényleg gyors reggeli, majd bepakoltunk az autóba és irány az Evelin család. :D Az M0-son sajnos belefutottunk egy dugóba, de végül nem is volt annyira vészes. Összességében hamar odaértünk. Ma végre találkozhattunk az egész családdal. Megismertük Zoét, Mátét és Napsit is. Vittük Sütit és Masnit is, akikkel együtt csöppentünk egy igazi, nyüzsgő, szuper családba. Masni persze megint csak Puszedlit (a degut) figyelte végig. Süti pedig ugyanazt tette, mint itthon: Először elkergette Grafit cicát, majd orrát a földhöz nyomva rohant és vakkantgatott és nyerített és ugatott és ilyesmi... :D 

Ám ma nem időztünk Náluk olyan sokat, mert siettünk haza a sok-sok teendőhöz. Egyik ilyen, mint legfontosabb: a fűnyírás volt. Féltünk ugyanis a jósolt esőtől, ami ma érdeklődés hiányában elmaradt. Bár nem is, mert este felé esett pár csepp, de nem több. :) Peti nyugodtan be tudta fejezni a fűnyírást, Én közben fincsi ebédet főztem.
Majd alapos porszívózás következett, amit újfent ablak tisztítás követett. Peti mind két műveletben segédkezett, sőt még a kolbikat is lehozta a padlásról. Utána becsomagolta és most a mélyhűtőben fagyoskodnak. :D Én pedig húst pácoltam holnapra, salátát csináltam, kicsit takarítottam, rendezkedtem a kamrában, mosogattam, este pedig nekiálltam muffint sütni. A receptet is Evitől kaptam a múltkor, ma pedig a muffin tartó papírkákat. Ám az sajnos nem volt elég, ugyanis nincsen olyan muffin forma sütőm. :( Viszont van pár szilikonos muffin formám, amiben remekül megsültek a finomságok. Egyetlen "hátránya", hogy kevés ilyen bigyóm van, így csak több részletben tudtam megsütni őket. Az eredmény viszont szupi!!! Köszi Evi, puszi! :) (Ebből a szilikonos bigyóból pedig majd még beszerzek párat.)

Végül is ennyi a mai nap. Nekem elég zsufisnak tűnt, bár így leírva nem is vészes. A lényeg, hogy a terv megint megdőlt, hiszen sok mást is felírtam a mai listára, aztán ezek a dolgok mindig változnak egy kicsit... :D

Szokás szerint képek jönnek:
Reggel: indulásra készen. Teli a csomagtartó! :)
Azt mondta Peti: "Te jó ég! Mit csinál majd Evi ennyi virággal?" :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Utazunk: Kutyik...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ott persze mindegyik gyerkőc nagyon örült a kutyiknak. Sajnos azonban Süti és Masni nem volt ennyire izgatott. Illetve talán mégis, de... Süti a szagokkal foglalatoskodott, míg Masni Puszedlinek "udvarolt". :D A végére annyira bepörgött, hogy mikor felvettem, majd kiugrott a szíve a helyéről... Hazafelé az autóban pedig csak nyüszített és hörgött és érezhetően nagyon izgatott volt, míg ki nem értünk a városból. Édes szívem. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sajnos (az Én hibám) a fotógép lemerült, így nincs több kép. :(

Na de itthon: Apa-gazdi füvet nyírt...
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kutyók répáztak:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anya-gazdi meg szépségeket "keresett" a kertben.
Az első tulipán: már a virág... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Apró meténg és apró virágai:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A "sárga-virág" is beindult:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És a pampafű is ébredezik: Ideje volt már...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A fűnyírás közben készen lett!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bementünk ebédelni. Manók pedig pihenni...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Cicuk örömére: Szellőztetés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ó, ezt nem is írtam: Peti megcsinálta a kukatároló fedelét. Ugye a cserepek eddig is ott voltak, csak nem nagyon jöttek ki... Csak az egyik oldalra tudtunk szélcserepet rakni, mert mind kettőre nem fért... Így viszont az elején maradt egy pár centis hézag, ahol nem volt fedett... Ez lett ma orvosolva:
Előtte...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odapróbálva...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És utána: Kép fentről. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A zsákutcánk:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ha már fent volt Peti (mert lehozta a kolbikat), akkor csinált pár fotót a hátsó kertről!
Balról jobbra haladva...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán itt vannak még a becsomagolt kolbik is: :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Egy évvel ezelőtt...>>

Két évvel ezelőtt...>>

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (5/5)

2 komment

Címkék: kutya macska süti répa lola degu kert tulipán ábel zeusz kolbász fűnyírás masni vili kukatároló evi pampafű meténg

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr861910622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hehe, az 5. képen a szomszéd kutya frankón szagmintát vesz Masniról, szerintem érzi rajta a degut :-) Ugyanezt szokták csinálni az én kutyáim: ha az egyiket (Golycit, a beagle-t) elviszem sétálni, utána Rex negyedóráig szagolgatja, és látom a fején ahogy gondolkozik: "mmm, ez biztos kuvasz, uhhh, egy macskával is összefutottál?" :-)))
Na és a muffinok???? Jók a képek, amiket fentről fotóztatok:))))) Mázlista vagy a pampával, remélem a miénk is beindul. Az sms-re meg a válasz, szerintem mi is :DDDDD (De ez a mi titkunk;) )

Pusz,
Evi
süti beállítások módosítása