A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Lakópark

2012.05.29. 18:29 Milu75

Kedd:

Bajom van... :( A bloggal, a nyilvánossággal és ezzel az egész világgal. :(
Az a baj, hogy már nem tudok ennyi mindent magamba fojtani és mindig, mindenkiről, mindenről csak jót, bűbájosat és szépet írni.

Minden bejegyzés előtt morfondírozok, hogy ma miről is írjak?
Mert igenis történnek Velünk dolgok, érnek Minket behatások, érzések és a többi... Csak igyekszünk gondosan ügyelni arra, hogy senkit ne sértsünk meg, plusz megtartsuk azt, hogy itt minden szép és jó és boldogságos.

Hát nem! :S
Ma megint nagyon elkeseredtem...

Tényleg ennyire rossz emberek lennénk? Tényleg ennyire nehéz minket elviselni és a közelünkben élni? Tényleg ennyire csak Mi lógunk ki a sorból és tényleg mindig csak Mi vagyunk azok, akikre kígyót-békát lehet kiabálni?
Ha valaki szól, az miért nem néz egy kicsit előbb magába és gondolja végig, hogy "Ő mindig mindent csak jól csinál? Szerinte Ő nem zavar esetleg Minket és másokat?"
Az Isten szerelmére! Különböző emberek vagyunk!!! Miért nem viseljük el egymást???
Vagy ha már szól, azt miért nem emberségesen, tisztelettel és illedelmesen teszi??? Leginkább ez hiányzik...

Én sem szólok azért, mert valakinek hangosan visítanak a gyerekei, mert elfogadom, hogy Ők így élnek. Gyerekek, hangosak, stb...
Én sem szólok azért, ha valaki néha iszonyatos hangerővel hallgatja a kedvenc zenéjét, úgy, hogy még nálunk a házban is hallani... Ő így szereti, elfogadom.
Én sem szólok azért, mert a kerítésem közvetlen közelébe került a komposztos láda, amibe egész faágakat raknak, ami soha az életbe nem fog komposztálódni, max. rohadni. És a kutyáim egész nyáron odamentek szaglászni, motozni, mert valszeg laktak benne rágcsálók. Megoldottam, eltakartam.
Én sem szólok azért, mert van, akinek egész éjjel ugat a kutyája. Nyáron idegesítő és nehezen lehet elaludni, pláne egy fárasztó nap után. De van ablakom, becsukom... Plusz elfogadom: kutya! ugat, ugasson!
Azért sem szólok, mert egy másik kutya egész délután ugat a gazdija után, ha az az utcán trécsel, játszik, stb... Elfogadom: kutya!
És még azért sem szólok, ha hazaérve nem tudok befordulni az utcába, mert kismotorok, homokozó lapátok hevernek szanaszét, plusz mini (2-3-4 éves) gyerekek totyognak az utcában. Még azt is türelmesen kivárom, míg Anyuka szintén nagyon türelmesen és lassan odamegy és arrébb tessékeli a gyereket. Elfogadom, hisz nem az Én dolgom. Engem máshogy neveltek...
És még sorolhatnám...

Lehet, hogy Én vagyok antiszociális, de lakóparkban élni Nagyon Szar!!!

A lakópark 90%-a ikerház, nagyon kicsi kerttel. Közel vannak egymáshoz a házak, szinte nincsen magánélet. Aki meg egy fáradt nap után nem kíván a szomszédaival bulizni, azt rögtön furcsának gondolják és megbélyegzik. Ez a mai valóság! Ez a mai Magyarország! :S
Ettől Én nagyon szomorú vagyok és bocsi, de ki kellett írnom magamból.

Viszont döntést hoztam: Ezentúl komolyan nem lesz mindennapos blog bejegyzés. Nincsen kedvem, sem energiám rá... Ha történik valami (És sokszor szokott), akkor természetesen megörökítem és valszeg még képek is fognak születni. De hogy Én minden nap írjak, azt nem ígérem. Evvan...

Ma egyébként Peti itthon volt. Délelőtt nem tudott nagyon ténykedni, hiszen esett az eső. Délután azonban nekiállt a kis virágoskertnek. Leterítette a fóliát, este pedig ráöntöttük a fakérget... Én kicsit később jöttem haza a szokásosnál, így most fáradt vagyok. Még vasaltam, kaját adagoltam, aztán megyek is aludni.

Sok kép készült!
Júdásfa termése:
01_judasfa_termes.jpg

Napszemvirág! :)
02_napszemvirag.jpg

03_napszemek.jpg

Ha már utca...
A betondarabok alatt is virágok vannak. Ugyanilyen napszemvirág, plusz sziklakerti fehérke...
A betondarabokat NEM mi raktuk ide. No comment. :(
04_utca_betonok.jpg

Berkenye idén is sok lesz ;)
05_berkenyek.jpg

Kamillák: Masninak is tetszik. :)
06_kamillak_masni.jpg

Sásliliom bimbó:
07_sasliliom_bimbo.jpg

Meggy :)
08_meggy.jpg

Virágoskert projekt:
09_kert_elotte.jpg

Fólia...
10_folia_kezd.jpg

11_folia2.jpg

13_folia3.jpg

Őrkutty :)
12_masnika_hattal.jpg

Fakéreg már este...
14_este_fakereg.jpg

15_fakereg2.jpg

Egy évvel ezelőtt...>>

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (5/5)

4 komment

Címkék: meggy utca kutya kert kamilla masni berkenye júdásfa sásliliom napszemvirág fakéreg

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr104553417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szia Milu!

Valaki beszólt a sok kutya miatt, ugye? Eskü, borítékolhattam volna, amikor néztem a "bulit":-(
Mindenhol ez lenne, ha csak ki nem költözöl a pusztába, de ott meg agyonvernek, kirabolnak...
Nem rossz, ha itt néha kiírod a gondolataidat, ha olvassák, hátha elgondolkoznak, oda meg úgysem küldted őket, ahová valók;-)))
Nincs valami önkormányzati, vagy helyi házirend, ami kimondaná, hogy mettől-meddig szabad a vásár? Mert oké, hogy hétvége, csendespihenő..., de akkor más is üljön a gyerekei, kutyái fejére, hogy meg ne mukkanjanak, a füvet meg rágják le, vagy vágják négykézláb körömollóval...:-))) Annyira idegbeteg ez az ország, hogy rossz nézni. Kitartás, mi szeretünk! Antalbaba + Átokfajzat + Pötyi
@Antalbaba: Édes vagy, köszi!!!
Nem, nem a bulival volt a baj. Akkor tényleg nem volt igazából hangzavar.
A tegnapi probléma Süti volt és a délutáni vakkantgatása. Ami leginkább zavart, az pedig a stílus, ahogy nem is szólnak, csak átordítanak a kerítés mögül. Nem szeretném leírni a szavakat, de nagyon szíven ütött. :(
Mert elhiszem, hogy zavarja, de miért nem tud emberségesen, türelmesen és nem ennyire paraszt, bunkó módon szólni???

Egyébként ez csak a csepp volt a pohárban. Már rég óta úgy érzem, hogy nem vagyunk Mi idevalóak... :S

Puszi!!!!
Szia Milu!
A többi "ember" néha valóban nem leányálom. Most egy pár napig kellemetlenül érzed magad, de elmúlik. :-)) Sokan szeretünk bepillantást nyerni a mindennapjaitokba. Akik ennyire szeretik az állatokat és a növényeket, mint Ti, csak nem lehetnek rossz emberek? Banálisan hangzik, de ne fecséreld a gondolataidat a kerítés mögül ordibálókra. Ők ezen a szinten élik mindennapjaikat, és légy boldog, hogy Ti nem. Kitartás. Örülj a kuttyoknak, cicáknak, növénykéknek stb ...
@Bölböl99: Kösziiii!!!!! :) Nagyon jól esik!
Peti is azt mondta, hogy csak az szomorítja el, hogy nem akarok minden nap írni. Már annyira hozzátartozik ez a napunkhoz és olyan jó visszanézni, hogy kár lenne elhagyni.
Biztos átgondolom, csak... Hirtelen felindulásból ugye az a legegyszerűbb, hogy hagyom a fenébe. :S
Tudom, hogy csak ideig - óráig érzem magam rosszul, bár a behatások sajnos majdnem mindennaposak. 6 (!) közvetlen szomszédunk van. Már a nagy számok törvénye szerint is mindig lesz valami... Itt átlóg egy növény, ott éppen a kutya ugat, erre meg permetezünk, stb, stb...
Lehet, hogy Én vagyok túl érzékeny, de akkor meg pláne nem vagyok idevaló... :(
Most ez egy ilyen időszak. Túlleszek rajta, biztos! ;)
süti beállítások módosítása